آیا برنامه نقدی امن است؟ در اینجا برخی از اقدامات احتیاطی وجود دارد که برای محافظت از حساب شما لازم است

آیا برنامه نقدی امن است؟  در اینجا برخی از اقدامات احتیاطی وجود دارد که برای محافظت از حساب شما لازم است

در اینجا چند توصیه وجود دارد که امیدواریم راه طولانی را طی کند: “پول نقد” را در برنامه Cash تا جایی که ممکن است به معنای واقعی کلمه دریافت کنید. این به این دلیل است که باید یک پرداخت Cash App را به اندازه هر تراکنش دیجیتالی نزدیک به پول نقد در نظر بگیرید، زیرا وقتی از بین رفت، دیگر از بین رفته است. این برنامه شما را تحت پوشش ویژگی های امنیتی اولیه قرار می دهد، اما اگر شخصی از شما کلاهبرداری کند تا شما را وادار به ارسال پول از طریق Cash App کند، پولی که ارسال می کنید گم می شود.

وقتی صحبت از بازیگران اصلی در فضای پرداخت تلفن همراه می شود، فقط PayPal و اپلیکیشن خواهرش، Venmo، هر نوع محافظت واقعی از کلاهبرداری را ارائه می دهند. این به شکل محافظت از خریدار است که هر دو هنگام علامت‌گذاری تراکنش به عنوان «کالاها و خدمات» در PayPal یا فعال کردن کلید «روشن کردن برای خرید» در Venmo ارائه می‌شود. این تغییر در طبقه‌بندی منجر به کارمزد تراکنش‌ها برای فروشنده می‌شود، که بهانه‌ای مناسب برای تغییر پرداخت به یک دوست و خانواده یا برنامه پرداخت دیگری است، اما باز هم، آن‌ها مانند پول نقد رفتار می‌کنند.

تا زمانی که این را درک کنید و مطابق با آن عمل کنید، استفاده از Cash App خارج از سناریوی دوستان و خانواده اشکالی ندارد. موقعیت‌هایی مانند تراکنش‌های حضوری Craigslist وجود دارد که اگر برای برنامه‌هایی مانند Cash App و Zelle نبود، احتمالاً اگر برای برنامه‌های پرداخت نبود، فقط از پول نقد استفاده می‌کردید. فقط درک کنید که وقتی روی «ارسال» ضربه بزنید، پول دیگر مال شما نیست.


منبع: https://www.slashgear.com/1489182/is-cashapp-app-safe-precautions-that-keep-account-protected/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *