FAA می گوید در حال بررسی دقیق تر بوئینگ در حال بررسی انفجار پانل کابین است.

در پی حادثه وحشتناک هفته گذشته که در آن الف ۷۳۷ مکس ۹ یک پنل کابین را در میانه پرواز از دست داد، اداره هوانوردی فدرال می گوید که نظارت بیشتری بر تولید و ساخت این شرکت خواهد داشت. FAA نیز هست پس از این حادثه که به آژانس منجر شد، وارد بوئینگ شد .

FAA می گوید خط تولید ۷۳۷ Max 9 و تامین کنندگان آن را بررسی خواهد کرد تا مطمئن شود که بوئینگ از پروتکل های کیفیت پیروی می کند. اشاره می کند که نتایج تعیین می کند که آیا ممیزی های بیشتری مورد نیاز است یا خیر. علاوه بر این، FAA رویدادهای حین خدمت مربوط به ۷۳۷ Max 9 را با دقت بیشتری رصد خواهد کرد. همچنین ارزیابی خطرات ایمنی مربوط به اختیارات تفویض شده و نظارت بر کیفیت را انجام خواهد داد. در مورد دوم، آژانس بررسی خواهد کرد که آیا وجود اشخاص ثالث مستقل برای نظارت بر کنترل کیفی و بازرسی های بوئینگ منطقی تر است یا خیر.

"زمان بررسی مجدد تفویض اختیار و ارزیابی هرگونه خطر ایمنی مرتبط است." مدیر FAA مایک ویتاکر . "زمینی شدن ۷۳۷-۹ و مسائل متعدد مرتبط با تولید که در سال‌های اخیر شناسایی شده‌اند، ما را ملزم می‌کند تا به هر گزینه‌ای برای کاهش ریسک نگاه کنیم." در مورد اینکه چه زمانی ۷۳۷ مکس ۹ ممکن است به خدمت بازگردد، FAA می گوید که جدول زمانی تعیین می شود "ایمنی عمومی پرواز، نه سرعت."

در نتیجه حادثه جمعه گذشته در یک هواپیمای خطوط هوایی آلاسکا هیچ آسیب جدی گزارش نشده است. خط ۷۳۷ مکس بوئینگ قبلا زمینگیر شده بود پس از دو تصادف در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ که .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-faa-says-its-keeping-a-closer-eye-on-boeing-as-it-investigates-cabin-panel-blowout-161810725 منتشر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-faa-says-its-keeping-a-closer-eye-on-boeing-as-it-investigates-cabin-panel-blowout-161810725.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *