آیا به سیری اجازه می دهید در نوشتن پیام های خود به شما کمک کند؟

به عنوان بخشی از آن فشار هوش مصنوعی مولدانتظار می‌رود اپل یکپارچگی فشرده بین این دو را نشان دهد سیری و برنامه Messages در iOS 18. تا زمانی که اپل پیش‌نمایش iOS 18 را در WWDC در ماه ژوئن انجام ندهد، ایده کامل‌تری درباره نحوه کار آن نخواهیم داشت، اما در این بین، گوگل به تازگی اعلام کرد ویژگی معادل خودش برای اندروید.

آیا به سیری اجازه می دهید در نوشتن پیام های خود به شما کمک کند؟
در به‌روزرسانی نسخه بتای Google Messages که این هفته ارائه می‌شود، کاربران می‌توانند با چت ربات جمینی Google (که قبلاً «بارد» نامیده می‌شد) در داخل برنامه تعامل داشته باشند، جایی که می‌تواند به پیش‌نویس پیام‌ها، ایده‌های طوفان فکری، برنامه‌ریزی رویدادها کمک کند. یا به سادگی اجازه یک “مکالمه سرگرم کننده” بدهید. گوگل می گوید این ویژگی در حال حاضر فقط برای کاربران انگلیسی زبان Messages در دسترس است.

Android Auto همچنین یک دستیار هوش مصنوعی دریافت می کند که می تواند به طور خودکار متن های طولانی یا چت های گروهی شلوغ را در حین رانندگی خلاصه کند. همچنین پاسخ‌ها و اقدامات مرتبطی را پیشنهاد می‌کند که کاربران می‌توانند یک بار برای ارسال پیام، اشتراک‌گذاری ETA خود یا شروع یک تماس روی آن ضربه بزنند. ما شایعاتی مبنی بر ذکر هوش مصنوعی در رابطه با آن نشنیده ایم CarPlayبنابراین مشخص نیست که آیا اپل ویژگی های مشابهی در کار دارد یا خیر.

به گفته a. iOS 18 و iPadOS 18 شامل «ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی» خواهند بود گزارش اخیر توسط بلومبرگ‘s مارک گورمن. این گزارش ادعا می‌کند که اپل در حال آموزش جستجوی Siri و Spotlight بر روی مدل‌های زبان بزرگ است، با هدف بهبود توانایی هر ویژگی برای پاسخ‌دهی دقیق به سوالات پیچیده. نسخه اصلاح‌شده Spotlight همچنین می‌تواند ادغام عمیق‌تری با عملکردها و ویژگی‌های «ویژه» در برنامه‌ها ارائه دهد.

گورمن می‌گوید یکی از ویژگی‌های هوش مصنوعی که اپل در حال توسعه آن است، تعامل بهبود یافته بین سیری و برنامه پیام‌ها است که به سیری اجازه می‌دهد جملات را به طور خودکار تکمیل کند و به سؤالات پیچیده پاسخ دهد. اپل همچنین ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را بررسی کرده است که به کاربران اجازه می دهد به طور خودکار لیست های پخش تولید کنند اپل موزیک و اسلایدهای ارائه در برنامه Keynote. برخی از ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی که در اواخر سال معرفی شدند، می‌توانند انحصاری باشند آیفون ۱۶ مدل هایی که شایعه شده است که a موتور عصبی “به طور قابل توجهی” ارتقا یافته است.

طبق آخرین داده‌های TF International Securities، فروش هفتگی گوشی‌های هوشمند اپل در بازار چین در هفته‌های اخیر ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته است که گفته می‌شود بخشی از آن به دلیل گوشی‌های هوشمند رقیب چینی است. در حال حاضر ویژگی های مولد هوش مصنوعی را ارائه می دهد از خودشون


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/26/siri-generative-ai-google-gemini-messages/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *