آیا تقویت کننده سیگنال واقعاً روی آیفون شما کار می کند؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

آیا تقویت کننده سیگنال واقعاً روی آیفون شما کار می کند؟  در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

تقویت کننده سیگنال، که معمولا به عنوان تقویت کننده سیگنال یا تکرار کننده تلفن همراه شناخته می شود، یک دستگاه الکترونیکی است که برای بهبود اتصال تلفن شما به شبکه حامل بی سیم شما طراحی شده است. این دستگاه ها قدرت سیگنال های سلولی LTE، ۵G و ۴G را در داخل خانه افزایش می دهند.

تقویت کننده های سیگنال از سه جزء اصلی تشکیل شده اند: یک آنتن خارجی، یک آنتن داخلی و یک تقویت کننده. همانطور که از نام آن پیداست، آنتن خارجی باید در خارج از خانه شما در مکانی قرار گیرد که بتواند حداکثر سیگنال را دریافت کند. هر چه آنتن خارجی را بالاتر قرار دهید، سیگنال بهتری دریافت می کنید.

از طرف دیگر، آنتن داخلی باید در ناحیه ای قرار گیرد که می خواهید سیگنال را بهبود بخشد. به عنوان مثال، اگر یک تقویت کننده سیگنال برای بهبود دریافت تلفن همراه در یک اتاق یک نفره خریداری می کنید، قرار دادن آنتن داخلی در وسط سقف ممکن است ایده خوبی باشد. ضروری ترین جزء دستگاه، تقویت کننده، مسئول دریافت سیگنال از آنتن خارجی، تقویت سیگنال ضعیف و ارسال آن به آنتن داخلی است که سپس سیگنال تقویت شده را دوباره پخش می کند.

در حالی که تقویت‌کننده‌های سیگنال در ایالات متحده قانونی هستند، باید دارای گواهی FCC باشند و پس از خرید باید آن را در شرکت مخابراتی خود ثبت کنید. اگرچه این دستگاه‌های الکترونیکی می‌توانند کار بزرگی در تقویت سیگنال‌های ضعیف انجام دهند، اما ممکن است بهترین انتخاب برای مورد استفاده خاص شما نباشند.


منبع: https://www.slashgear.com/1496000/iphone-signal-booster-explained/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *