آیا دوران کار از خانه به پایان می رسد؟ این نظرسنجی اینطور فکر می کند، اما ما مطمئن نیستیم

آیا دوران کار از خانه به پایان می رسد؟  این نظرسنجی اینطور فکر می کند، اما ما مطمئن نیستیم

بیش از نیمی (۵۶٪) از بریتانیایی ها اکنون حداقل چهار روز در هفته با نزدیک شدن به پایان دوران کار از خانه (WFH) به محل کار خود رفت و آمد می کنند، یا به گفته ویرجین مدیا O2 Business.

طبق این مطالعه، سفرهای رفت و آمد در ژوئیه و آگوست امسال با ورود دانش‌آموزان به تعطیلات شش هفته‌ای تابستانی خود، ۶ درصد کاهش یافت، اما سفرها در ماه سپتامبر و در میان فصل بازگشت به مدرسه، ۱۸ درصد افزایش یافت.

طبق گزارش ها، حدود دو سوم (۶۴٪) از مشاغل نیز با این ارقام موافق هستند، زیرا در سه ماهه گذشته شاهد تعداد بیشتری از کارگران در دفتر بوده اند.

Virgin Media بر این باور است که کارگران دفتر را ترجیح می دهند

این مطالعه نشان می‌دهد که کارگران از دفتر کار حمایت می‌کنند زیرا می‌توانند به گرمایش رایگان دسترسی داشته باشند – وقتی وارد سردترین ماه‌های سال می‌شویم، منطقی است. برخی دیگر ادعا می کنند که ارتباطات بهتری با همکاران دارند و سلامت روان بهبود یافته آنها را نیز به دفتر می کشاند.

با این حال، یک نگاه گسترده تر نشان می دهد که بسیاری از کارگران از صنایع مختلف در سراسر جهان نارضایتی خود را از قوانین بازگشت به دفتر شرکت های خود ابراز می کنند، که بسیاری از آنها حداقل به سه روز در هفته نیاز دارند.

تجزیه و تحلیل Virgin Media O2 Business نشان می دهد که افزایش تعداد کارگرانی که به دفتر باز می گردند می تواند بیشتر از تمایل واقعی به ترک خانه با بحران جاری هزینه زندگی مرتبط باشد.

در خارج از محل کار، همین مطالعه افزایش استفاده از حمل و نقل عمومی در روزهای غیر کاری، تعداد فزاینده ای از خریدهای دست دوم و علاقه شدید به مشوق های خرید مانند جمعه سیاه را نشان می دهد – همه در تلاش برای کسب درآمد بیشتر- باهوش

جو برترام، مدیر عامل Virgin Media O2 Business، گفت که در حالی که بحران هزینه زندگی دو سال بر هزینه های مصرف کننده تأثیر گذاشته است، «خرده فروشان دلایلی برای خوش بین بودن به فصل فروش آینده دارند، که می تواند خبر خوبی برای SMB ها باشد. . و شرکت های تجارت الکترونیک

کاملا آینده از کار هیبریدی هنوز مشخص خواهد شد، اما واضح است که روندها با اقتصاد همسو هستند.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/is-the-working-from-home-era-coming-to-an-end-this-survey-thinks-so-but-were-not-sure

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *