سریع ترین دوربین دنیا؟ سونی A9 III در رویداد “ویژه” قریب الوقوع معرفی می شود

سونی تاریخ های عرضه بزرگ آلفا را اعلام کرده است که انتظار می رود نسخه مورد انتظار را معرفی کند سونی A9 IIIطبق آخرین شایعات

رویداد در ۸ و ۹ نوامبر توسط طعنه زده شده است سونی ژاپنکه آن را یک “رویداد ویژه” نامیده است که در آن ما قادر خواهیم بود “آخرین α بدون آینه را تجربه کنیم [Alpha] و لنزها”. شایعات سونی آلفا به طور بالقوه شکاف ها را پر کرده است.

این سایت می گوید در حال حاضر “۹۰٪ احتمال” وجود دارد که Sony A9 III در این رویداد معرفی شود. این برای عکاسان ورزشی و هرکسی که می‌خواهد نگاهی اجمالی به آینده عکاسی با سرعت بالا داشته باشد، بسیار مهم است، همانطور که قبلاً توسط شایعات سونی آلفا تبدیل شدن به “سریعترین دوربین فول فریم جهان”

جاری A9 II دوربین ورزشی پرچمدار سونی است و انتظار می رود جانشین آن یک سنسور انباشته فول فریم جدید ۴۴ مگاپیکسلی ارائه کند که سرعت عکسبرداری متوالی ۲۶ فریم بر ثانیه را ارائه می دهد. این برای یک دوربین فول فریم سریع است و می تواند آن را به ابزاری بسیار مورد علاقه برای عکاسان ورزشی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در سال آینده تبدیل کند.

سریع ترین دوربین دنیا؟  سونی A9 III در رویداد “ویژه” قریب الوقوع معرفی می شود

(اعتبار تصویر: سونی)

برخی کمی بیشتر حدس و گمان وحشی نشان می‌دهد که تیزر رویداد به ویژگی فوکوس خودکار جدید برای A9 III اشاره می‌کند که نقشه سه‌بعدی نقطه‌دار به سمت فوکوس خودکار ردیابی عمق اشاره می‌کند. در حالی که اشاره به فوکوس خودکار Lidar کمی طولانی به نظر می رسد، سونی احتمالاً بهترین سیستم ردیابی فوکوس خودکار خود را تا کنون به A9 III ارائه خواهد کرد – بنابراین ما مشتاقانه منتظریم تا دقیقاً آن چیزی را ببینیم.

همچنین احتمالاً در این رویداد یک لنز ورزشی برتر در کنار A9 III عرضه خواهد شد. ما در ماه آگوست تصاویر لو رفته از سونی ۳۰۰ میلی‌متری f/2.8 GM را دیدیم، بنابراین تقریباً به طور قطع در ۸ نوامبر نیز با قیمت گزافی عرضه خواهد شد.

سونی A1 II چطور؟

سونی A1

(اعتبار تصویر: سونی)

در حالی که Sony A9 III با توجه به تاریخچه این سری از فناوری‌های پیشرو، دوربینی هیجان‌انگیز است، ممکن است برخی از طرفداران از اینکه هنوز خبری از عرضه سونی A1 II وجود ندارد، ناامید شوند.

اصلی سونی A1 زمانی که در ژانویه ۲۰۲۱ وارد شد، برای عکاسان و فیلمبرداران خوش تیپ فوق‌العاده‌ای بود. اما دوربین‌های اخیری که برچسب‌های قیمت پایین‌تری دارند به‌طور بحث‌برانگیزی پشت سر گذاشته شده است و برخی را به این سوال وا می‌دارد که آیا ارزش سرمایه‌گذاری در چنین دوربین‌های سطح بالایی را دارد یا خیر. دوربین برای دراز مدت

خب، به نظر می رسد که سونی گوش کرده است و ممکن است سری A1 را در رویداد نوامبر Alpha خود در قالب یک به روز رسانی سیستم عامل بزرگ نشان دهد. ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که کدام ویژگی ها به A1 (و احتمالاً دوربین های دیگری مانند آن) می آیند A7S III، اما احتمالاً با مدل‌های جدیدتری مانند آن برابری می‌کند سونی ZV-E1 در برخی مناطق مانند فوکوس خودکار و منوها.

این یک حرکت عاقلانه از سوی سونی خواهد بود، با توجه به اینکه سونی A1 II بعید به نظر می رسد تا سال ۲۰۲۴ عرضه شود و A1 فعلی توسط برخی از شرکت ها کاهش یافته است. بهترین دوربین های سونی ما امسال دیده ایم، از جمله سونی A7R V.

سونی هنوز زمان برگزاری رویداد خود در ۸ و ۹ نوامبر را اعلام نکرده است، اما ما به محض اعلام آن ها را برای شما ارائه خواهیم کرد. اگر در نیویورک هستید، می توانید به بخش رایگان نیز بروید رویداد فضای خلاق که برای همان تاریخ ها برنامه ریزی شده است – در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که A9 III در آنجا باشد، اما اگر واقعاً راه اندازی شود، یکی از بهترین مکان ها برای جلب نظر کارشناسان سونی در مورد دوربین خواهد بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/cameras/the-worlds-fastest-camera-sony-a9-iii-tipped-to-launch-at-imminent-special-event

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *