آیا کارت‌های MicroSD با استقامت بالا ارزش هزینه اضافی را دارند؟

آیا کارت‌های MicroSD با استقامت بالا ارزش هزینه اضافی را دارند؟

درست مانند تصمیم گیری در مورد لپ تاپ، کارت microSD را بر اساس آنچه که قصد استفاده از آن را دارید انتخاب می کنید. می‌توانید از آن فقط برای ذخیره بازی‌ها در نینتندو سوییچ خود استفاده کنید، اما می‌توانید به همین راحتی از یکی برای ذخیره فیلم‌های دوربین امنیتی دائماً در حال اجرا استفاده کنید. اگر شما از دسته دوم هستید که قصد دارید از این کارت ها به طور باورنکردنی مکرر استفاده کنید، شاید تنوع “استقامت بالا” برای شما مناسب باشد.

برای آن مدل ۵۱۲ گیگابایتی SanDisk، توانایی ضبط تا ۴۰۰۰۰ ساعت را دارد. مقدار فضای روی کارت این اجازه را نمی دهد، بنابراین به این معنی است که با نوشتن و بازنویسی مداوم بسیار خوب نگه می دارد، کاری که بسیاری از کارت ها انجام نمی دهند. بالا بردن آن یک قدم جلوتر است حداکثر استقامت مدلی که می تواند تا ۱۲۰۰۰۰ ساعت را در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی خود ضبط کند. سامسونگ حتی این عدد را به ۱۴۰۰۰۰ دستگاه افزایش داده است ۲۵۶ گیگابایت Pro Endurance کارت

برای کسانی که فقط به صورت گهگاهی از آنها استفاده می کنند، احتمالاً می توانید چند دلار پس انداز کنید و گزینه های اصلی را انتخاب کنید. اما اگر برای ضبط زیاد به کارت‌هایی با ماندگاری زیاد نیاز دارید، این کارت‌های «استقامت بالا» بسیار بهتر از پیشنهادات استاندارد شما می‌ایستند.


منبع: https://www.slashgear.com/1463701/high-endurance-microsd-cards-pros-cons-cost/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *