ابزار کاریابی X اکنون در وب فعال است

ابزار جستجوی کار شبیه لینکدین که X در حال آزمایش با آن بوده است . نسخه بتا این ویژگی راه اندازی شد برای کاربران تایید شده، اما نسخه وب این ابزار اکنون در X برای همه باز است، به گفته این شرکت، به زودی iOS و Android در دسترس خواهد بود.

به نظر می‌رسد ویژگی جستجوی کار در حال حاضر با موقعیت‌های باز در شرکت‌های فناوری متعدد، از جمله شرکت‌هایی که توسط ایلان ماسک اداره می‌شوند، پر شده است. در حال حاضر نقش هایی برای SpaceX، Tesla و Neuralink و همچنین X و جدیدترین سرمایه گذاری ماسک فهرست شده است. .

در حالی که ماسک قبلا “ما مطمئن خواهیم شد که رقیب X برای لینکدین خوب است” به نظر می رسد در حال حاضر بسیار اساسی باشد. کاربران می‌توانند فهرست‌ها و توضیحات مشاغل را مرور کنند، اما برای تکمیل یک برنامه به سایت‌های شخص ثالث هدایت می‌شوند، حتی برای نقش‌هایی در X. در جاهای دیگر، شرکت در حال آزمایش است. به طوری که پست های فردی به راحتی در سراسر پلت فرم قابل اشتراک گذاری باشد.

اما نشانه هایی وجود دارد که این شرکت برنامه های بلندپروازانه تری برای ویژگی های حرفه ای در “اپلیکیشن همه چیز” خود دارد. این شرکت اخیراً خود را به روز کرده است توجه داشته باشید که ممکن است داده‌های مربوط به سابقه اشتغال کاربران را برای «برنامه‌های شغلی و توصیه‌ها» جمع‌آوری کند. این ممکن است به نوعی ویژگی استخدام برای X یا سایر ویژگی‌های پیشرفته‌تر کاریابی اشاره کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/xs-job-search-tool-is-now-live-on-the-web-010200007.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/xs-job-search-tool-is-now-live-on-the-web-010200007.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *