تیرانداز جنگ جهانی دوم United 1944 با دسترسی زودهنگام در ۱۲ دسامبر راه اندازی می شود


استودیوی بازی سازی اسپانیایی نواراما گفت که موضوع جنگ جهانی دوم است یونایتد ۱۹۴۴ در تاریخ ۱۲ دسامبر با دسترسی زودهنگام در Steam عرضه می شود.

استودیو مستقر در بارسلونا گفت، این تیراندازی اول شخص چند نفره (FPS) دیدگاه جدیدی را در مورد نبردهای تاریخی، اکشن تیراندازی در هم تنیده، استراتژی و عناصر بقا معرفی می کند.

در همین حال، قبل از انتشار دسترسی زودهنگام، Novarama یک بتای باز را برای United 1944 راه اندازی کرده است – پیش نمایشی را تا یکشنبه، ۱۹ نوامبر، نیمه شب به وقت اقیانوس آرام به بازیکنان ارائه می دهد.

نسخه بتا نگاهی اجمالی به ترکیب منحصربه‌فرد تیراندازی و استراتژی دارد که دارای دو نقشه بزرگ و دو حالت بازی متمایز است. بازیکنان می توانند در نبردهای شدید مبتنی بر تیم با ساخت پایگاه و کنترل قلمرو در حالت Domination شرکت کنند یا بقای انفرادی را در حالت چالش برانگیز Survivor تجربه کنند.

رویداد

GamesBeat در جوایز بازی

ما از شما دعوت می‌کنیم که در لس‌آنجلس برای GamesBeat در رویداد Game Awards در ۷ دسامبر به ما بپیوندید. اکنون جای خود را رزرو کنید زیرا فضا محدود است!


بیشتر بدانید

گیم پلی پویا و تنظیمات واقع گرایانه

تیرانداز جنگ جهانی دوم United 1944 با دسترسی زودهنگام در ۱۲ دسامبر راه اندازی می شود
یونایتد ۱۹۴۴ توسط Novarama اسپانیا ساخته شد.

استودیو گفت که United 1944 یک تجربه پویا از جنگ جهانی دوم را نوید می دهد که ریشه در واقع گرایی دارد اما برای گیم پلی لذت بخش طراحی شده است.

بازیکنان می‌توانند منابع را جستجو کنند، پایگاه‌ها را مستحکم کنند، از پاسگاه‌ها دفاع کنند، و تجهیزات صنایع دستی را بسازند و یک محیط میدان جنگ استراتژیک و همه‌جانبه ایجاد کنند. این بازی در مکان‌های تاریخی مهمی مانند فرانسه و آفریقای شمالی گسترش می‌یابد و تنظیمات متنوعی را برای بازیکنان ارائه می‌کند تا در نبردهای شدید شرکت کنند.

انتشار دسترسی زودهنگام در ۱۲ دسامبر، نقشه سومی را معرفی می کند که بازیکنان را به حومه شهر فرانسه منتقل می کند. این تنظیمات جدید چالش‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت زیرا بازیکنان برای کنترل مزارع، حمله به پناهگاه‌ها، دفاع از موقعیت‌های بالای تپه و شرکت در نبردها در زمین‌های باز مبارزه می‌کنند. این پرتاب همچنین دارای سلاح های اضافی از جمله یک تپانچه نیمه اتوماتیک و یک مسلسل خودکار خواهد بود که زرادخانه بازیکنان را گسترش می دهد.

United 1944 دارای اکشن FPS چند نفره است.

سفارشی سازی: United 1944 دارای ویژگی‌هایی مانند اجازه دادن به بازیکنان برای جابه‌جایی بین جنگ شهری مبتنی بر تیم و بقای انفرادی، ساخت سلاح و تقویت موقعیت‌ها است. بازیکنان با بیش از ۲۰ سلاح، ۴۰ مهارت و پست های پیشرفته برای فتح، گزینه های سفارشی سازی گسترده ای دارند. این بازی دارای یک درخت مهارت با انتخاب مهارت در جلسه است که انعطاف پذیری را برای انطباق با شرایط متغیر جنگ فراهم می کند.

کمپین انحصاری Twitch drops: به مناسبت هفته راه اندازی، کمپین Twitch drops راه اندازی می شود که جوایز انحصاری را به بینندگان Twitch ارائه می کند. هدف این کمپین جلب مشارکت بیشتر جامعه و ایجاد انگیزه های اضافی برای بازیکنان و بینندگان است.

با نگاه به آینده: Novarama قصد دارد به گسترش محتوای بازی ادامه دهد و به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های اضافی برای اوایل سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است و نوید یک تجربه در حال تکامل و جذاب را برای بازیکنان می‌دهد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/wwii-shooter-united-1944-launches-on-early-access-on-december-12/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *