اجازه دهید هوش مصنوعی جیمی استوارت شما را با داستان آرام قبل از خواب بخواباند

جیمی استوارت اکنون می‌تواند با یک داستان آرام قبل از خواب، شما را به یک استراحت شبانه شاد بفرستد. اپلیکیشن تمرکز حواس به دلیل آن شناخته شده است داستان های خواب، توسط افراد مشهور از جمله هری استایلز و ادریس البا خوانده می شود تا به کاربران کمک کند به سرزمین رویایی بروند. برای احیای صدای نمادین استوارت، Calm با شرکت هوش مصنوعی Respeecher همکاری کرده است. جدید این یک داستان خواب شگفت انگیز استکه Calm آن را “داستان دلگرم کننده تعطیلات جدید” نامیده است، اکنون برای مشترکین Premium در دسترس است.

استوارت در چندین فیلم مهم (از جمله این یک زندگی شگفت انگیز است) و به خاطر کشش و صدای آرامش معروف بود. تینا ژاوی، مدیر ارشد بازاریابی CMG Worldwide (شرکتی که املاک استوارت را مدیریت می‌کند) گفت که این سرگرمی هوش مصنوعی را برای مجموعه‌های قبل از خواب Calm مناسب می‌کند. افراد در Respeecher سیستم آن را با ضبط های قدیمی ستاره آموزش دادند و آنها را با بازخوانی یک صداپیشه از داستان ادغام کردند.

استوارت تولید شده توسط هوش مصنوعی قبل از اینکه شنوندگان را تشویق کند که خوب و راحت باشند، شروع می کند: “سلام، من جیمز استوارت هستم، اما می توانید من را جیمی صدا کنید. امشب می خواهم برای شما داستانی تعریف کنم.” “این یک داستان دلگرم کننده از عشق، از دست دادن، امید و شادی است، اما مهمتر از همه – این یک داستان خواب شگفت انگیز است.”

مطابق با ، این پروژه هم از طرف خانواده استوارت و هم از املاک او چراغ سبز دریافت کرد. در حالی که این پروژه با رضایت طرف های لازم ایجاد شد، استفاده رو به رشد از هوش مصنوعی برای تکرار و دیگر شخصیت های عمومی جرقه زده اند . موارد متعددی از استفاده غیرمجاز از شباهت ها یا صداها وجود داشته است، از جمله موارد تام هنکس و گیل کینگ

را این یک داستان خواب شگفت انگیز است در شبکه های اجتماعی نیز با واکنش هایی مواجه شده است. کاربران در X (توئیتر سابق) آن را ““و”با یک کاربر “به هیچ وجه جیمی استوارت با استفاده از هوش مصنوعی از صدای خود مشکلی ندارد.”

علیرغم واکنش های منفی، خانواده استوارت خوشحال هستند که میراث او را زنده می بینند. در بیانیه ای، کلی استوارت هارکورت، یکی از دختران استوارت، گفت: “این شگفت انگیز است که فناوری چه کاری می تواند انجام دهد و شگفت انگیز است که میراث پدر را در این فصل تعطیلات به روش های جدید زنده کنیم.”

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/let-ai-jimmy-stewart-put-you-to-sleep-with-a-new-calm-bedtime-story-222745658.html?src منتشر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/let-ai-jimmy-stewart-put-you-to-sleep-with-a-new-calm-bedtime-story-222745658.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *