اجاق های هوشمند GE Profile و Café در حال دریافت ویژگی جدید تشخیص غذا هستند

اگر یکی از این اجاق‌های دیواری لوازم خانگی جنرال الکتریک را دارید، ارتقاء هوش مصنوعی کوک‌کم باید پخت پیتزا و کوکی‌های بهتر را آسان‌تر کند.

اگر اجاق دیواری هوشمند جنرال الکتریک لوازم خانگی دارید، در شرف هوشمندتر شدن است. هوش مصنوعی کوککم ویژگی جدیدی است که از هوش مصنوعی برای تشخیص آنچه در فر می‌گذارید استفاده می‌کند و بقیه را برای شما مشخص می‌کند، بنابراین نیازی نیست روی آن شناور شوید و نگران سوختن پیتزا خود نباشید. این شرکت می گوید که Cookcam AI در حال انتخاب است مشخصات جنرال الکتریک و فر دیواری کافه با دوربین‌های داخل کوره از طریق ارتقاء رایگان نرم‌افزار هوایی.

Cookcam AI با آن کار خواهد کرد حالت پخت دقیق، که در اکثر اجاق های لوازم خانگی جنرال الکتریک متصل، از جمله مدل های مونوگرام، کافه، مشخصات جنرال الکتریک، و مدل های جنرال الکتریک یکی از ویژگی های است. حالت آشپزی دقیق امکان آشپزی هدایت‌شده را فراهم می‌کند که شما را گام به گام با تنظیم صحیح دستگاه برای ظرف خود با استفاده از صفحه لمسی فر یا برنامه SmartHQ لوازم خانگی جنرال الکتریک هدایت می‌کند. با هوش مصنوعی Cookcam نیازی نیست به دنبال حالت مناسب باشید، این کار را برای شما انجام می دهد.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود گفت: هنگامی که غذا در فر قرار می گیرد و در بسته می شود، دوربین از حفره فر عکس می گیرد و از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شناسایی و شناسایی غذا استفاده می کند. سپس فر حالت پخت و پز دقیق توصیه شده را بر روی صفحه نمایش لمسی LCD نشان می دهد و – با فرض درستی – فقط روی آن ضربه بزنید تا پخته شود. طبق گفته GE Appliances، فر به طور خودکار پیشرفت غذا را ردیابی می کند و می تواند دما را تغییر دهد و زمان پخت را در صورت نیاز تنظیم کند.

اجاق های دیواری انتخابی GE Appliances به زودی با Cookcam AI کار خواهند کرد.  برای اجاق های دو جداره، این ویژگی در فر بالا کار می کند.
اجاق های دیواری انتخابی GE Appliances به زودی با Cookcam AI کار خواهند کرد. برای اجاق های دو جداره، این ویژگی در فر بالا کار می کند.
تصویر: GE Appliances

در ابتدا، Cookcam AI فقط برای پنج غذا کار می کند – بوقلمون، کلوچه، پیتزا، کیک و براونی. GE Appliances می گوید که قصد دارد به روز رسانی های بیشتری را عرضه کند. Rachael Schwartz، مدیر اجرایی مدیریت محصول و آشپزی داخلی در GE Appliances گفت: «ما تازه شروع کرده‌ایم و مشتاقانه منتظر ادامه معرفی انواع مواد غذایی بیشتر در آینده هستیم.

اینکه چقدر این عملکرد مفید خواهد بود باید دید، اما این گامی به سوی هوشمندی بیشتر در لوازم خانگی ما است که می تواند منجر به یک آشپزخانه هوشمندتر و مفیدتر. تشخیص غذا چیز جدیدی نیست – این یکی از عملکردهای اصلی اما عالی بود در حال حاضر قطع ژوئن فر. سامسونگ اخیرا ویژگی مشابهی به نام معرفی کرده است AI Pro Cooking به اجاق دیواری سفارشی خود، که همچنین از دوربین استفاده می کند و تنظیمات پخت و پز را در حین نظارت بر غذا بهینه می کند.

اما در حالی که فر سامسونگ می تواند ۸۰ غذا و مواد مختلف را در مقایسه با ۵ غذای GE Appliances تشخیص دهد، برای دریافت ویژگی های سامسونگ باید یک فر کاملا جدید بخرید. GE Appliances می گوید که به روز رسانی رایگان Cookcam AI در پایان این ماه در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/5/24091218/ge-appliances-profile-cafe-wall-oven-food-recognition

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *