اتحادیه اروپا در حال بررسی بلوک حساب توسعه دهنده Epic اپل است

اتحادیه اروپا برای بررسی آخرین تحولات در مورد اختلاف بین اپل و اپیک وارد عمل می‌شود و تنظیم‌کننده‌های اروپایی اکنون به دنبال پاسخی از اپل در مورد اخبار روز گذشته هستند – مبنی بر اینکه حساب توسعه‌دهنده Epic را مسدود کرده است.

برای یادآوری، اپیک اعلام کرد که راه اندازی خواهد کرد نسخه iOS فروشگاه خود در اروپا در ماه فوریه، پس از تایید اپل، آن را تایید کرد مطابقت با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا از آن می خواهد که اجازه بارگذاری جانبی و بازارهای جایگزین را در دستگاه های خود بدهد. Epic متعاقباً یک حساب رسمی توسعه دهنده اپل دریافت کرد و گفت که قصد دارد فروشگاه برنامه خود را در سال جاری راه اندازی کند.

دیروز اما مشخص شد که اپل اکنون حساب توسعه دهنده اپیک را فسخ کرده بود بر این اساس که این شرکت در گذشته “به طور قابل اطمینانی غیرقابل اعتماد” بوده است، اقدامی که Epic آن را “نقض جدی قوانین” می‌داند. [Digital Markets Act]در حال حاضر، سخنگوی کمیسیون اروپا تایید کرد رویترز آن را “توضیحات بیشتر” در مورد ممنوعیت تحت DMA درخواست کرده بود.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: «ما همچنین در حال ارزیابی این هستیم که آیا اقدامات اپل باعث ایجاد شک و تردید در انطباق آنها با DSA (قانون خدمات دیجیتال) و P2B (مقررات پلت فرم برای کسب و کار) می شود یا خیر.

اپل در واکنش به بیانیه عمومی دیروز اپیک در مورد فسخ حساب توسعه‌دهنده‌اش، این شرکت را بیشتر محکوم کرد و گفت: «نقض فاحش تعهدات قراردادی اپیک در قبال اپل، دادگاه‌ها را به این نتیجه رساند که اپل حق فسخ یک یا همه شرکت‌های تابعه اپیک گیمز را دارد. ” ، با اشاره به آن پرونده ضد تراست ۲۰۲۱ بر اپیک پیروز شد. اپل ادامه داد: «با توجه به رفتارهای گذشته و مداوم Epic، اپل تصمیم گرفت از این حق استفاده کند» (با تشکر، بلومبرگ).

دادگاه استیناف ناحیه نهم ایالات متحده حکم ۲۰۲۱ را تایید کرد سال گذشته پس از اینکه اپیک و اپل هر دو به نتیجه آن اعتراض کردند، اگرچه اپیک برنده مشابهی شد پرونده علیه گوگل در دسامبر ۲۰۲۳


منبع: https://www.eurogamer.net/eu-investigating-apples-block-of-epic-developer-account?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *