احیای طرفداران ماراتون با برکت Bungie به Steam می آید

تا زمانی که Bungie ماراتن راه‌اندازی‌شده خود را منتشر کند، در اینجا چیزی وجود دارد که می‌توان شما را تحت‌الشعاع قرار داد: یک احیای فن‌افزار رایگان برای FPS 1994 وجود دارد که به عنوان Classic Marathon شناخته می‌شود، و در حال آمدن به بخار “به زودی”.

این پروژه از همان تیمی است که ما را آورده است الف وانیک موتور منبع باز ساخته شده برای سیستم های فعلی بر اساس کد منبع Marathon 2 (به این معنی که می توانید به Marathon، Marathon 2 و Marathon Infinity در جاهای دیگر دسترسی داشته باشید، اما هنوز در Steam نه).

در حالی که تیم قول داده است که ماراتن کلاسیک در استیم یک تجربه معتبر خواهد بود، البته چند زنگ و سوت اضافی وجود دارد تا این احیا را به استانداردهای مدرن تر برساند. به عنوان مثال، پشتیبانی اختیاری از HUD صفحه گسترده و درون یابی ۶۰+ فریم در ثانیه وجود خواهد داشت که بدون شکست منطق بازی، نرمی انیمیشن را نسبت به نسخه اصلی بهبود می بخشد. این “فقط در صورتی است که اصل باشد.” هم معتبر است.» تیم ماراتن کلاسیک گفت.


احیای طرفداران ماراتون با برکت Bungie به Steam می آیدتریلر بازی Classic Marathon Steam


تریلر بازی Classic Marathon Steam.

نه تنها همه اینها از منظر نوستالژیک بسیار عالی به نظر می رسد، بلکه این پروژه از حمایت Bungie نیز برخوردار است.

بانجی گفت: “بله، این واقعی است و رایگان خواهد بود.” PC Gamer از نسخه آتی استیم Classic Marathon. ما از جامعه ماراتون و تعهد Aleph One در اینجا برای آوردن ماراتن اصلی به رایانه‌های شخصی، لینوکس و مک برای تجربه کردن همه، با بازی بین پلتفرمی که به صورت چند نفره در دسترس است، بسیار حمایت می‌کنیم.

“این یک ادای احترام واقعی به بازی اصلی است!”


ماراتن کلاسیک


ماراتن کلاسیک

اعتبار تصویر: توسعه دهندگان Aleph One

ما تاریخ انتشاری برای اولین بازی Classic Marathon's Steam نداریم، اما باز هم، ما همچنین تاریخ انتشار ریبوت Bungie's Marathon را نیز نداریم.

تجسم مجدد PvP بود اردیبهشت سال گذشته اعلام شد بدون هیچ پنجره راه اندازی خاصی که به آن گره خورده است. با این حال، اکتبر گذشته، گزارشی نشان داد که چنین خواهد بود مدتی در سال ۲۰۲۵ منتشر می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی اصلی، حتما ما را بررسی کنید ماراتن گذشته نگر اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/marathon-fan-revival-coming-to-steam-with-bungies-blessing?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *