شرکت هوش مصنوعی با Unity برای راه‌اندازی یک بازی سایبرپانک “نمونه” با دیالوگ‌ها و رفتارهای تولید شده همکاری می‌کند.

Unity و Convai، شرکتی که نرم‌افزار هوش مصنوعی مکالمه مولد را ارائه می‌کند، Project Neural Nexus، یک بازی آزمایشی را که NPC‌های «هوشمند» Convai و ابزار Muse Behavior یونیتی را به نمایش می‌گذارد، در اواخر امسال منتشر خواهند کرد.

Convai در وب‌سایت خود این بازی را اینگونه توصیف می‌کند: “به دنیای نئو سیتی قدم بگذارید، شهری با تم سایبرپانک که در آن خطر در هر گوشه‌ای در کمین است. شما در هتلی از خواب بیدار می‌شوید و توسط پلیس و روبات‌های قاتل تعقیب می‌شوید. هدف شما این است. برای بیرون آمدن از هتل پر از آدمکش – زنده. اما شما تنها نیستید. شما از همراه هوش مصنوعی خود کمک دارید، که می تواند شما را به سلاح مجهز کند، نحوه تیراندازی را به شما آموزش می دهد، در هر مرحله شما را راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا خارج شوید. از هتل

“تصمیمات شما خط داستانی را تغییر می دهد، اما مراقب باشید، یک مرحله اشتباه و بازی تمام می شود. بازی توسط NPC های هوشمند Convai ساخته شده است که در آن می توانید مکالمات باز داشته باشید، تصمیم بگیرید، اقدامات انجام دهید، با اشیاء محیطی مختلف تعامل داشته باشید و هدایت شوید. توسط یک همراه هوش مصنوعی. به شهر نئو خوش آمدید. داستان بقای شما اکنون آغاز می شود.”


شرکت هوش مصنوعی با Unity برای راه‌اندازی یک بازی سایبرپانک “نمونه” با دیالوگ‌ها و رفتارهای تولید شده همکاری می‌کند.Project Neural Nexus: Convai's Cyberpunk World | با همکاری @unity


Project Neural Nexus: Convai's Cyberpunk World | با همکاری یونیتی

Convai همچنین یک تریلر از دمو منتشر کرده است که در آن می‌توانید NPC‌های هوش مصنوعی را در عمل مشاهده کنید. صداها بسیار صاف به نظر می‌رسند، برخی از انیمیشن‌ها کمی بدقول به نظر می‌رسند، و صدای موسیقی تقریباً شبیه چیزی از موسیقی متن Cyberpunk 2077 است. (همچنین نمی توانم تنها کسی باشم که صدای تاد هاوارد را در آن رباتی که در مورد Yggdrasil صحبت می کند، می شنوم، درست است؟)

(به طور تصادفی، Convai اسنادی در مورد نحوه ادغام دارد از طریق مودینگ با Cyberpunk 2077 همکاری کنید. به نظر می‌رسد که لینک ویدیویی برای راهنما از دست رفته است، اما حتی بدون آن نیز می‌توان تصور کرد که الهام‌بخش Project Neural Nexus از کجا گرفته شده است.)

Convai هوش مصنوعی مکالمه ای را ارائه کرده است که گفت و گوی بی درنگ بین NPC ها ایجاد می کند و به گفتار بازیکن پاسخ می دهد. این شرکت برای استفاده از آن با Unity شریک شد ابزارهای هوش مصنوعی Muse، به ویژه رفتار (در حال حاضر یک ویژگی پیش از انتشار)، که به طور خودکار تعامل شخصیت های پویا ایجاد می کند. کارگردان خلاق بازی است خرگوش ساکورایک توسعه دهنده مستقل Unity.

پورنندو موکرجی، بنیانگذار این شرکت، گفت که Convai در حال برنامه ریزی برای ارسال بازی “نمونه” خود در اواخر امسال است. به روز رسانی ویدیویی در شرکت، اما ثبت نام برای دسترسی زودهنگام در حال حاضر باز است.

اعلام Project Neural Nexus مطابق با آن است گزارش خود یونیتی در مورد هوش مصنوعیکه نشان داد ۶۲ درصد استودیوها در مرحله ای از توسعه بازی از هوش مصنوعی استفاده می کنند. یونیتی Muse را در پایان سال گذشته معرفی کرد و به آرامی آن را منتشر کرد “ابزارهای هوش مصنوعی با منبع مسئولانه” از آن زمان به توسعه دهندگانش.


منبع: https://www.eurogamer.net/ai-company-teams-with-unity-to-launch-sample-cyberpunk-game-with-generated-dialogue-behaviours?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *