احیای Dreamcast C-Smash VRS در حال انتشار غیر VR برای PS5 است

C-Smash VRS – سال گذشته استقبال خوبی شد به‌روزرسانی PSVR2 بازی‌های آرکید ۲۰۰۱ سگا و بازی علمی تخیلی دریم کست Cosmic Smash – در حال خروج از هدست خود برای دریافت نسخه غیر واقعیت مجازی در پلی‌استیشن ۵ است که در اواخر امسال برای دارندگان موجود نیز در دسترس است.

بازی Cosmic Smash اولیه چیزی شبیه ترکیبی از برک‌آوت و اسکواش را در آینده ارائه می‌کرد و بازیکنان را در یک مترو علمی-تخیلی بین مراحل می‌برد و آنها را به چالش می‌کشید تا بلوک‌های انتهای یک اتاق طولانی را با استفاده از توپ و راکت پاک کنند، همه در یک محدودیت زمانی.

PSVR2 سال گذشته که توسط توسعه‌دهنده Wolf & Wood طراحی شده بود – که از امروز، ۴ آوریل به هدست‌های Meta Quest 2/3/Pro و Pico 4 راه پیدا می‌کند – فرمول را برای پشتیبانی از شکستن راکت به‌صورت اول شخص و با ردیابی حرکت تطبیق داد. در مورد نسخه غیر VR که به تازگی معرفی شده است، با عنوان رسمی C-Smash VRS – New Dimension، اکشن سوم شخص Dreamcast و بازی های اصلی را با پشتیبانی کامل از کنترلر بازیابی می کند.

تریلر اعلامی C-Smash VRS – New Dimension.در یوتیوب تماشا کنید

C-Smash VRS – New Dimension دارای قابلیت پخش انفرادی در بیش از ۱۴۰ سطح، انواع حالت‌های آنلاین در مقابل و co-op، پشتیبانی از لیدر بین پلتفرم‌های مختلف، به‌علاوه یک موسیقی متن پویا از Danalogue و دی‌جی Rez Infinite، Ken Ishii است. این به‌روزرسانی رایگان برای نسخه PSVR2 در دسترس خواهد بود، به این معنی که حالت‌های بازی VR و غیر VR برای همه بازیکنان قابل دسترسی خواهند بود.

ناشر RapidEyeMovers می گوید که برای نسخه جدید “چند شگفتی” در نظر گرفته است که نزدیک به انتشار آن را فاش خواهد کرد. هنوز اعلام نشده است که این زمان چه زمانی خواهد بود، اما C-Smash VRS – New Dimension در اواخر تابستان امسال برای پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد. و اگر کنجکاو هستید که درباره C-Smash VRS بیشتر بدانید، ایان هیگتون از Eurogamer نگاهی به نسخه PSVR2 انداخت سال گذشته


منبع: https://www.eurogamer.net/dreamcast-revival-c-smash-vrs-is-getting-a-non-vr-release-on-ps5?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *