اکوسیستم اندروید هفته آینده ارتقاء اساسی پیدا می کند

در Google I/O سال گذشته، این شرکت اعلام کرد جدید و بهبود یافته دستگاه من را پیدا کن شبکه ای که توسط دنیای دستگاه های اندرویدی طراحی شده است. این یک ابزار فوق العاده قدرتمند است که به نظر می رسد بسیاری از مردم در مورد آن بسیار هیجان زده هستند، اما ابزاری که همچنین دارد با اندکی تاخیر. خوب، نزدیک به یک سال پس از اعلام، به نظر می رسد که گوگل تاریخ را تعیین کرده است.

در پیامی که به صندوق‌های ورودی منتخب کاربران ارسال می‌شود، گوگل به‌طور خاص اشاره می‌کند که این شبکه تنها در سه روز دیگر روشن می‌شود و از نظر فنی در ۷ آوریل (یکشنبه) راه‌اندازی می‌شود. با این حال، همه ما فرض می کنیم که در روز دوشنبه، ۸ آوریل برگزار می شود.

اکوسیستم اندروید هفته آینده ارتقاء اساسی پیدا می کند

آ ارتباط دادن موجود در ایمیلی که برای کاربران ارسال می شود به کاربران اجازه می دهد زودتر از قابلیت های شبکه انصراف دهند. متأسفانه، به نظر می رسد این پیوند مبتنی بر حساب است، زیرا تصویر بالا تمام چیزی است که من با آن آشنا شدم. هنوز چیز خاصی دیده نمی شود.

یکی از مزایای بزرگ آخرین شبکه Find My Device، پشتیبانی از یافتن دستگاه‌های خاموش‌شده است، اگرچه، آنها باید از سخت‌افزار مورد نیاز پشتیبانی کنند. ما معتقدیم پیکسل ۹ با این ویژگی راه اندازی می شوداما باید برای دستگاه‌های قدیمی‌تر پیکسل نیز زمانی که همه آن‌ها از اندروید ۱۵ استفاده می‌کنند، استفاده شود.

اگر شما یکی از افرادی هستید که منتظر این شبکه جدید بوده اید، به نظر می رسد چند روز دیگر با ما فاصله داریم. هیجان زده شدن.

// ۹to5Google


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/04/googles-find-my-device-network-launches-next-week/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *