اخراج ها لذت بازی های ویدیویی را از بین می برند اخبار بازی این هفته

خط تولید بازی های ویدئویی جریان اصلی همیشه پر هیجان بوده است. کارخانه AAA با برنامه ها و دوره های بازاریابی سفت و سخت نیرو می گیرد کرانچ روح نوازو در حالی که این روند در طول سال ها منجر به بازی های باورنکردنی شده است، اما برای سلامت روانی و ثبات شغلی طولانی مدت توسعه دهندگان نیز مضر بوده است. اخراج مدت‌هاست که وارد صنعت بازی‌های ویدیویی شده‌اند، اما در ماه‌های اخیر، این روند در حال اجرا بوده است و در استودیوها در هر اندازه‌ای اتفاق می‌افتد.

داستان های این هفته

فیلم کوجیما

هیدئو کوجیما در حال همکاری با سونی برای ساخت یک بازی جدید است که در واقع بیشتر شبیه یک فیلم است. البته این را می‌توان گفت هر یک از بازی های کوجیما از آنجا که قاپنده، اما این بار او از عمد کار هالیوود را انجام می دهد. پروژه جدید است با اسم رمز PHYSINT.و این بازگشتی به ریشه‌های اکشن-جاسوسی کوجیما است، اما قطعاً همینطور است نه چرخ دنده ی فلزی. ظاهراً قرار است مرزهای بین فیلم و بازی‌ها را از بین ببرد و از ارتباطات سونی در فیلم‌ها و موسیقی استفاده کند. Kojima Productions پس از اتمام کار بر روی IP جدید شروع به کار خواهد کرد Death Stranding 2که قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود. کوجیما نیز در حال ساخت است ODیک فیلم Xbox – متاسفم، بازی – با همکاری کارگردان ترسناک جردن پیل ساخته شده است.

ایکس باکس روی پلتفرم های دیگر

به نظر می رسد ایکس باکس در حال آماده شدن برای انتشار برخی از عناوین انحصاری خود بر روی پلتفرم های پلی استیشن و نینتندو است. آ تعداد انگشت شماری از گزارش ها این هفته منتشر شد و پیشنهاد می کند استارفیلد، ایندیانا جونز و دایره بزرگ، دریای دزد و Gears of War همگی قرار است در آینده نزدیک برای PS5 یا Switch عرضه شوند. فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، این گزارش ها را نه تایید و نه تکذیب کرد، و در عوض یک رویداد را مسخره کرد هفته آینده که باید برنامه های چند پلتفرمی استودیو را روشن کند.

اخراج در سال ۲۰۲۴

هر دو سونی و مایکروسافت اولین نمایشگاه های خود در سال ۲۰۲۴ را ارائه کرده اند و تمام بازی های بزرگ و درخشانی که به زودی منتشر می شوند را برجسته کرده اند. هل بلید ۲، اقرار کردرا سایلنت هیل ۲ بازسازی و تیغه ستاره ای. تریلرهای این عناوین مثل همیشه پر جنب و جوش هستند و ضربات بازاریابی به همان اندازه نفس نمی‌کشند – اما، مرد، در حال حاضر هیجان‌زده شدن در مورد بازی‌های ویدیویی واقعاً سخت است. اخراج های افسارگسیخته بر این صنعت سایه افکنده است، و حتی اگر سال ۲۰۲۴ تبدیل به یک سال پرچمدار برای اولین بازی های ویدیویی شود، باز هم احساس بدی دارد.

در اولین ماه سال ۲۰۲۴، حدود ۶۰۰۰ نفر تخمین زده می شود در صنعت بازی های ویدیویی شغل خود را از دست دادند. این رقم به طور پیوسته در حال افزایش است و در سال ۲۰۲۳، زمانی که حدود ۱۰۵۰۰ شغل در بازی های ویدیویی کاهش یافت، در حال افزایش است. من نمی خواهم این اعداد را بدون زمینه حذف کنم – سال ۲۰۲۲ شاهد حدود ۸۵۰۰ اخراج بود و این مورد در نظر گرفته شد. وحشتناک. سال ۲۰۲۳ این مجموع را تحت الشعاع قرار داد و تنها شش هفته بعد، سال ۲۰۲۴ در مسیر انجام همین کار قرار دارد.

در اینجا برخی از آمارها فقط از ژانویه آمده است: Riot Games 530 نفر یا حدود ۱۱ درصد از نیروی کار خود را اخراج کرد و برچسب انتشارات آزمایشی خود را تعطیل کرد. Devolver Digital 28 نفر را در Artificer، تیمی که در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد، اخراج کرد. Dead by Daylight Studio Behavior Interactive 45 نفر را از دست داد. سگا آمریکا ۶۱ کارگر را اخراج کرد. مایکروسافت در همان هفته ای که به یک شرکت ۳ تریلیون دلاری تبدیل شد، نزدیک به ۲۰۰۰ کارمند خود را در اکتیویژن بلیزارد، زنی مکس و ایکس باکس اخراج کرد. یونیتی قصد دارد تا ۱۸۰۰ کارمند خود را تا ماه مارس اخراج کند، و این بالاتر از ۱۰۰۰ شغلی است که استودیو در سال ۲۰۲۳ حذف کرد. گروه Embracer تیم را از بین برد. سرزمین عجایب تینی کوچک و ۹۷ نفر را در Eidos Montreal اخراج کردند، و یک بازی جدید Deus Ex را در این فرآیند لغو کردند. این هلدینگ تاکنون حدود ۱۰۰۰ شغل را در سال ۲۰۲۳ خاتمه داده است و انتظار می‌رود تلاش‌های بازسازی آن تا ماه مارس ادامه داشته باشد.

اخراج‌های اخیر استودیوهایی را در هر اندازه‌ای تحت تأثیر قرار داده است، و حتی زمانی که شرکت‌های پیشرو این صنعت از نظر مالی رشد می‌کنند، این اتفاق رخ می‌دهد. اگر به نظر می رسد که دارم خودم را تکرار می کنم، به این دلیل است که هستم – من در پایان سال گذشته از بحران اخراج کارکنان گزارش دادم، و همه چیز فقط در هفته های اول سال ۲۰۲۴ نگران کننده تر شده است. صنعت بازی های ویدیویی با هجوم زیادی روبرو شد. توجه و پول نقد در طول همه‌گیری در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، و اخراج‌های امروزی پاسخی به دوره رشد بی‌نظیر و ادغام شرکت‌ها است.

همه این بی‌ثباتی پس‌زمینه ناراحت‌کننده‌ای را برای هیاهویی که امسال از صنعت بازی‌های ویدیویی منتشر شد، فراهم می‌کند. هیجان زده شدن در مورد Xbox سخت است اقرار کرد زمانی که می دانیم مردم در حین تولید شغل خود را از دست داده اند، و لذت بردن از ویترین هیجان انگیز بعدی Devolver زمانی که استودیویی را که از ابتدا نیازی به خرید آن نداشت، کوچک کرده، سخت است.

در همان زمان، ما می بینیم که چگونه اتحادیه می تواند به محافظت از افرادی که بازی های ویدیویی می سازند کمک کند. اگرچه ده‌ها نفر در سال جاری در سگا آمریکا شغل خود را از دست دادند، اتحادیه AEGIS-CWA استودیو برای حفظ برخی از نقش‌ها و پیشنهاد اخراج به کارگران موقت مذاکره کرد. تلاش‌های اتحادیه‌سازی از سال ۲۰۲۱ در حال افزایش بوده است، و جذابیت چانه‌زنی جمعی تنها زمانی روشن می‌شود که جوخه‌های تیراندازی هدف قرار می‌گیرند.

محتوای جایزه

  • اکشن-RPG آینده نگر تیغه ستاره ای در تاریخ ۲۶ آوریل به صورت انحصاری برای PS5 منتشر می شود.

  • دیو غواصبازی پیکسلی غیر مستقل که به نوعی نامزد بازی Indie of the سال شد، است آمدن به PS4 و PS5 در ماه آوریل، و در ماه می DLC گودزیلا را دریافت خواهد کرد.

  • یوهانا فاریس جایگزین مایک یبارا شده است رئیس شرکت بلیزارد. Ybarra در جریان کوچک سازی مایکروسافت در ژانویه استعفا داد و فاریس قبلاً رئیس Call of Duty تحت Activision بود.

در حال پخش

اکنون که می توانم در مورد آن صحبت کنم، می خواهم آن را بگویم Persona 3 Reload کاملا خوشمزه است مت اسمیت مجری برنامه The Morning After بررسی ما را نوشتاگر مثل ما آدم عجیبی هستید، آن را بخوانید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/layoffs-are-sucking-the-joy-out-of-video-games–this-weeks-gaming-news-174541450.html?src= ظاهر شد rss


منبع: https://www.engadget.com/layoffs-are-sucking-the-joy-out-of-video-games–this-weeks-gaming-news-174541450.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *