Marvel’s Spider-Man 2 New Game Plus ماه آینده روی PS5 عرضه خواهد شد

Marvel’s Spider-Man 2حالت جدید Game Plus مورد انتظار ماه آینده – در ۷ مارس – خواهد آمد – به این معنی که به زودی همه ما می توانیم تاب خوردن برگرد و سراغ دیگری برو چرخش با پیتر و مایلز

در کنار این حالت جدید، بازیکنان همچنین می‌توانند منتظر لباس‌های جدید برای این دو مرد عنکبوتی و «بیشتر» در هنگام انتشار به‌روزرسانی باشند. دقیقاً نمی‌دانم این بیشتر چیست، اما توسعه‌دهنده Insomniac قبلاً به توضیحات صوتی اشاره کرده بود.

تیم Marvel’s Spider-Man 2 قول داده است که لیست کاملی از ویژگی های آینده را کمی نزدیکتر به انتشار این به روز رسانی به اشتراک بگذارد. البته ما شما را در جریان خواهیم گذاشت.

در اینجا Aoife ما با بررسی رایگان اسپویلرش از Spider-Man 2 است.در یوتیوب تماشا کنید

بی خوابی تایید شد Marvel’s Spider-Man 2 حالت New Game Plus را دریافت خواهد کرد درست قبل از راه اندازی آن در ماه اکتبر. در این زمان، توسعه دهنده گفت که امیدوار است تا قبل از پایان سال این ویژگی را در اختیار داشته باشد، که واضح است که این اتفاق نیفتاد.

در ماه دسامبر، استودیو اعلام کرد که برای اطمینان از کیفیت مناسب به آزمایش بیشتری نیاز دارد. [Insomniac’s] استانداردها”. به این ترتیب، انتشار جدید Game Plus به عقب برگشت به زمانی نامشخص “اوایل” امسال.

Marvel’s Spider-Man 2 برای سونی و اینسومنیاک موفقیت آمیز بوده است و سازنده فروش آن را تایید کرده است. از مرز ۵ میلیون نسخه گذشت در سه هفته اول انتشار نیمی از این فروش انجام شد در طی ۲۴ ساعتآخرین بازی پیتر و مایلز را به پرفروش ترین بازی استودیو پلی استیشن تبدیل کرد.

که در نقد و بررسی Marvel’s Spider-Man 2 از Eurogamerکریس تاپسل ما آن را “کمی ساده و کمی بیش از حد پر شده” نامید [but a] بازی جذاب و روان، سبک آزاد.» او در ادامه به آن چهار ستاره از پنج ستاره داد.


منبع: https://www.eurogamer.net/marvels-spider-man-2-new-game-plus-swings-onto-ps5-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *