ادعا می شود که “اکثریت” بازی های ایکس باکس در مقطعی به PS5 می آیند

مشخص است که “اکثریت” بازی های ایکس باکس در نهایت به پلی استیشن می آیند.

این را کریس درینگ از سایت خواهر Eurogamer GamesIndustry.biz می گوید. صحبت کردن در GI Microcastدرینگ گفت که نکته مهم او از GDC این بود که “ایکس باکس به عنوان یک تولید کننده سخت افزار در مشکل واقعی است”. منابعی که هفته گذشته در جریان کنفرانس با Dring صحبت کردند گفتند که “عملکرد ایکس باکس در اروپا در حال کاهش است” و برخی ناشران اکنون نگرانی خود را در مورد پشتیبانی از این کنسول ابراز کرده اند.

عبارتی که یکی از شرکت های بزرگ سال گذشته یک بازی بزرگ منتشر کرد، گفت [was]Dring به اشتراک گذاشت: «نمی دانم چرا ما از پشتیبانی آن زحمت کشیدیم.» در پادکست قبلی گفتیم که شنیده بودیم خرده فروشان در اروپا در نظر دارند یا قبلاً سهام Xbox خود را در قفسه های خود کاهش داده اند – سخت افزار، بازی. این نوع چیزها – و اکنون شما ناشران شخص ثالث دارید، “ما تلاش زیادی برای ایجاد یک نسخه Series S و یک نسخه X از یک بازی انجام می دهیم، زمانی که، صادقانه با شما، برای ما بازار PC و PS5 است.”

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد. در یوتیوب تماشا کنید

Dring در ادامه به حرکت اخیر Xbox اشاره کرد اضافه کردن بازی های انحصاری کنسولی خود به پلتفرم های اضافی. او می‌داند که «اکثریت» بازی‌های ایکس‌باکس در نهایت به پلتفرم‌های بیشتری می‌آیند، «با این فرض که آن‌طور که ایکس‌باکس معتقد است احتمالاً پیشرفت خواهد کرد».

در ادامه افکار خود در مورد سخت افزار و طرح تجاری ایکس باکس، درینگ گفت: “همیشه این باور را داشته است که “اوه، این سیستم تحویل Game Pass است، یک رابط کاربری خوب، یک کنترلر خوب. می دانید، اگر دوست دارید. بازی های ایکس باکس احتمالا بهترین راه برای بازی کردن آنها و غیره است.

“فکر می‌کردم خوب باشد، اما پس از آن واقعاً این موضوع را در نظر نگرفتم که برخی از توسعه‌دهندگان و ناشران ممکن است بگویند، “بله، نمی‌دانم، می‌دانی، آیا فایده‌ای دارد؟” و در آن زمان است که می توانید آن را از دست بدهید. و آنها در مورد عرضه سخت افزارهای قدرتمندتر در نسل های بعدی دستگاه ها صحبت می کنند، اما آنها باید مطمئن شوند که منطقی است استودیوها به ساخت نسخه های بازی های خود برای آن سیستم ادامه دهند.

یکی دیگر از چیزهایی که در GDC مدام شنیدم این بود که “لعنتی در مورد Xbox چه می‌گذرد، زیرا البته از منظر Xbox همه چیز به رشد بازار از طریق سایر پلتفرم‌ها و خدمات و موارد دیگر مربوط می‌شود. همه چیز مربوط به جعبه زیر تلویزیون نیست. و در واقع، جعبه زیر تلویزیون احتمالاً بخش بسیار کوچکی از تجارت آنها است. اما از دیدگاه شریک آنها، این یک عنصر کلیدی است.”

به دنبال این سخنان، جیمز باتچلور، سردبیر GamesIndustry.biz اضافه کرد که اگر توسعه‌دهندگان متقاعد نباشند که با توجه به تعداد بازیکنان کوچک‌تر، فروش بازی‌های خود را در ایکس‌باکس بازدهی خواهند دید، مطمئناً «آن‌ها تمرکز خواهند کرد». روی پلتفرم های دیگر


ادعا می شود که “اکثریت” بازی های ایکس باکس در مقطعی به PS5 می آیندGI Microcast GDC 2024، PS5 Pro و موارد دیگر


GI Microcast GDC 2024، PS5 Pro و موارد دیگر.

در جای دیگری از گفتگو، درینگ همچنین به این موضوع اشاره کرد مشخصات PlayStation 5 'Pro'که در اوایل این ماه فاش شد و اذعان داشت که “من حتی یک نفر را ندیدم که نکته آن را بفهمد” زمانی که در GDC بود.

“بدیهی است که طرفداران پلی استیشن ۵ ارتقا خواهند یافت… این به نفع سونی است. [But] به نظر نمی‌رسید که توسعه‌دهندگان واقعاً احساس کنند که به آن نیاز دارند، حداقل آن‌هایی که من با آنها صحبت کردم.” او افزود که شرکت‌ها می‌دانستند که هیچ کنسول معتبر پلی‌استیشن ۵ “نمی‌تواند سوزن بازار را تکان دهد”.


منبع: https://www.eurogamer.net/majority-of-xbox-games-will-come-to-ps5-at-some-point-its-claimed?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *