Baldur's Gate 3 در اصل به شما اجازه می داد تا یک شرور بزرگ را استخدام کنید

رئیس Baldur's Gate 3 Swen Vincke تعدادی ایده بریده از بازی را در طول توسعه آن فاش کرده است – از جمله توانایی جذب یک آنتاگونیست اصلی به عنوان یک شخصیت همراه.

صحبت کردن با IGNVincke همچنین به برنامه‌هایی برای نشان دادن طیف وسیع‌تری از مکان‌ها در بازی اشاره کرد – از جمله چندین مکان که برای بازیکنان Dungeons و Dragons آشنا هستند.

اگر هنوز در حال بازی هستید (من فقط در Act 3 هستم!)، آخرین هشدار درباره جزئیات داستان Baldur's Gate 3 دنبال می شود.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

Baldur's Gate 3 در اصل به شما اجازه می داد با رئیس اواسط بازی Ketheric Thorm که توسط افسانه هالیوود JK Simmons به تصویر کشیده شده بود، دوست شوید.

نقش Thorm در بازی در طول دو عمل اول آن مورد آزار قرار می‌گیرد و به طرز فوق‌العاده‌ای به رویارویی نهایی شما با او می‌پردازد، که به عنوان فینال بزرگ قسمت دوم عمل می‌کند.

راه‌های مختلفی برای نزدیک شدن به رویارویی با تورم وجود دارد و می‌توانید با کمی مشکل، به جای اینکه خودتان او را بکشید، با او صحبت کنید. و در این مرحله بود که Larian یک بار برنامه‌ریزی کرد که بتوانید Thorm را با خود همراه کنید.

وینکه گفت: “اگر بازی را انجام دهید و لحظه ای وجود داشته باشد که بتوانید او را متقاعد کنید و می توانید ببینید که لحظه ای که او می شکند، آن لحظه به جذب نیرو منجر می شود.” زمانی که در حال بررسی مجدد بودیم، آن را قطع کردیم. این بخشی از اصلاح قانون دو بود که در آن گیر کردیم. این همان چیزی بود که در بازیابی اتفاق افتاد.”

از پاسخ وینکه کاملاً مشخص نیست که آیا تورم می‌توانست به‌عنوان یک پیرو اردوگاه، مانند ولو، یا یک عضو کاملاً کنترل‌شده حزب، استخدام شود. با این حال، حضور Thorm می‌توانست منبعی برای جزئیات بیشتر داستان درباره شرورهای اصلی Act Three، Gortash و Orin باشد.

وینکه ادامه داد: او قرار بود در اردوگاه شما باشد در حالی که شما با گورتاش و اورین سروکار داشتید. “بنابراین او منبعی از اطلاعات در مورد آنها شد، و می‌توانست اعتماد کند، شما می‌توانید او را به قوس او برسانید. سپس می‌توانید توسط او متقاعد شوید که به سمت او برود. بنابراین داستان عالی بود، اما بله.”

مکان‌های کاهش‌یافته که در ابتدا برای دروازه بالدور برنامه‌ریزی شده بود شامل بازدید از کاخ Githyanki ملکه Vlaakith و هواپیمای Gith Astral، بیشتر جهنم (فراتر از چیزهایی که قبلاً دریافت کرده‌اید) و توقف در Candlekeep (که برای بازیکنان نسخه اصلی خوب بود). Baldur's Gate یا در واقع طرفداران D&D که Descent into Avernus را بازی کرده اند).

این مناطق حذف شدند زیرا Larian در نهایت به این نتیجه رسید که برای ارائه یک حس واقعی اکتشاف بسیار کوچک هستند و نقشه‌های کمتر اما بزرگ‌تر را در بازی نهایی به نمایش گذاشت.

لاریان اکنون تایید کرده است Baldur's Gate 4 یا هیچ توسعه بزرگی برای Baldur's Gate 3 ایجاد نخواهد کرد. – اگر چه برخی به روز رسانی های کوچکتر هنوز برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-would-have-originally-let-you-recruit-a-major-villain?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *