ادی کیو می‌گوید برنامه ورزشی جدید اپل برای آیفون با تمرکز بر سادگی

اپل امروز یک اپلیکیشن ورزشی جدید برای آیفون منتشر کرد که نمرات، آمار، رده‌بندی، بازی‌های آتی، شانس شرط‌بندی و موارد دیگر را برای لیگ‌های مختلف، مانند MLB، MLS، NBA، NHL، لیگ برتر و NFL در زمان شروع فصل بعدی آن نشان می‌دهد. برای بازی های در حال انجام، برنامه همچنین اطلاعات بازی به بازی را در زمان واقعی نمایش می دهد.

ادی کیو می‌گوید برنامه ورزشی جدید اپل برای آیفون با تمرکز بر سادگی
برنامه دارای یک رابط بسیار ابتدایی با تابلوهای امتیازی، که می توانید با دنبال کردن تیم ها و لیگ های مورد علاقه خود، آنها را شخصی سازی کنید. ادی کیو، مدیر خدمات اپل و علاقه‌مند به ورزش، گفت که این طراحی ساده عمدی است.

Cue در بیانیه مطبوعاتی اپل که این برنامه را اعلام کرد، گفت: «ما Apple Sports را ایجاد کردیم تا به طرفداران ورزش آنچه می‌خواهند ارائه دهیم – برنامه‌ای که دسترسی فوق‌العاده سریع به امتیازات و آمار را ارائه می‌دهد. “اپل اسپورت به صورت رایگان در اپ استور در دسترس است و به کاربران این امکان را می دهد تا با تیم ها و لیگ های مورد علاقه خود به روز بمانند.”

کیو در مصاحبه ای توضیح داد با شرکت سریعهری مک کراکن.

کیو گفت: «ما سعی نمی‌کنیم که شما ۳۰ دقیقه را در برنامه صرف کنید. “می توانید پنج ثانیه وقت بگذارید تا به امتیاز نگاه کنید، یا ممکن است ۳۰ ثانیه وقت بگذارید، یا ممکن است سه دقیقه را به بازی به بازی اختصاص دهید، زیرا این پایان بازی است. همه چیز به این موضوع مربوط می شود. آنچه را که نیاز دارید به شما می دهد و آن را واقعاً سریع انجام می دهد.”

شرکت سریع می‌گوید این برنامه از Live Activities پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد نمرات را در یک نگاه روی صفحه قفل یا در جزیره دینامیک در مدل‌های iPhone 14 Pro و همه مدل‌های iPhone 15 مشاهده کنند. با این حال، ما نتوانسته‌ایم این ویژگی را در آزمایش اولیه خود فعال کنیم، و هیچ تغییری در تنظیمات برنامه وجود ندارد.

باید دید این اپلیکیشن در آینده چقدر پیشرفت خواهد کرد. اپل در چند سال گذشته به پخش زنده ورزشی، از جمله MLS Season Pass و MLB’s Friday Night Baseball فشار آورده است، و به راحتی می توان تصور کرد که این برنامه به مرکز نهایی محتوای مرتبط با ورزش تبدیل شود. اما در حال حاضر، حداقل، اپل می خواهد همه چیز را ساده نگه دارد.

Apple Sports به صورت رایگان در دسترس است در اپ استور در ایالات متحده، انگلستان و کانادا.

برچسب ها: اپل اسپورت


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/21/apple-sports-app-simplicity/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *