در اینجا صفحه ورود به حساب Google جدید است

اگر در روزهای اخیر از شما خواسته شده است که به حساب Google خود وارد شوید، احتمالاً این اعلان را در بالای صفحه مشاهده کرده اید که روی آن نوشته شده بود: “به زودی ظاهر جدیدی ارائه می شود” و اینکه Google در حال “صفحه ورود به سیستم را با موارد بیشتری بهبود می بخشد.” ظاهر و احساس مدرن ما اکنون می دانیم که ظاهر جدید چه خواهد بود نگاه کن پسندیدن.

گوگل امروز طراحی به روز شده را در یادداشتی برای مشتریان Google Workspace به اشتراک گذاشت. طرح‌بندی و رابط کاربری جدید «مدرن‌تر» است و با اصول طراحی متریال که در سایر برنامه‌ها و سرویس‌های Google دیده‌ایم. بزرگترین تغییری که در زیر مشاهده می کنید، حذف کلمه گوگل و G ساده به جای آن است. بزرگ، بچه ها

و خوب، این تقریباً تمام چیزی است که باید گفت. گوگل به صراحت اعلام می کند که این “صراحتاً یک تغییر در ظاهر بصری است” و “هیچ تاثیر یا تغییری در عملکرد وجود ندارد.” بنابراین تمام آن تمسخر فقط برای لوگوی “G”.

در اینجا صفحه ورود به حساب Google جدید است

از امروز، ۲۱ فوریه، این تغییر باید ظرف ۱۵ روز برای حساب‌های شما نشان داده شود. این تغییر برای همه مشتریان Google Workspace و حساب‌های Google شخصی، مانند حساب Gmail شما، قابل اجرا خواهد بود.

// Google Workspace


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/21/heres-the-new-google-account-sign-in-page/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *