ارزان‌ترین تلفن رومیزی خارجی و ایرانی را با زومیت پیدا کنید

با همه‌گیر شدن گوشی موبایل شاید دیگر کمتر شاهد به صدا در آمدن زنگ تلفن‌های رومیزی در خانه‌ها باشیم؛ با این حال همچنان در هر خانه‌ای از آن استفاده می‌شود. با نگاهی به محبوب‌ترین مدل‌های بازار تلفن رومیزی متوجه خواهید شد که تلفن‌های بی‌سیم جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران پیدا کرده‌اند. تنوع قیمت تلفن رومیزی در بازار زیاد است؛ برای مثال قیمت تلفن پاناسونیک به‌دلیل شناخته‌شده بودن این برند و کیفیت آن بالاتر از اکثر برندهای حاضر در بازار کشورمان است.

قیمت تلفن گیگاست و قیمت تلفن آلکاتل نیز نسبت‌به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهند مناسب است و می‌توان به نوعی گزینه‌های جایگزین پاناسونیک آن‌ها را درنظر گرفت.

بنابراین بودجه‌ی خود را حتماً مشخص کنید. اینکه چه تعداد گوشی نیاز دارید یا اینکه گوشی تلفن را برای کاربری خانگی می‌خواهید یا اداری، مستقیماً روی قیمت تلفن رومیزی تأثیر می‌گذارد. ما در زومیت لیست جدیدترین مدل‌های تلفن را به‌همراه قیمت روز آن‌ها به شما ارائه می‌کنیم. مشاهده‌ی مشخصات فنی کامل تلفن در بخش محصولات زومیت دید دقیقی در مورد ویژگی‌های آن به شما ارائه خواهد داد. ارائه مشخصات کامل فنی تلفن و امکان مقایسه‌ی آن، در کمتر وب‌سایتی دردسترس است.

برخی از سؤالاتی که پیش از اقدام به خرید تلفن باید از خود بپرسید:

  • آیا برند و ماندگاری برای شما اولویت است؟
  • تلفن بی‌سیم می‌خواهید یا باسیم؟
  • برای خانه به دنبال تلفن هستید یا شرکت؟
  • آیا یک گوشی برای نیاز شما کافی است؟
  • قابلیت‌های موردنیاز شما چیست؟

حتما پاسخ این سؤلات را لیست کنید تا در مشخصات فنی به دنبال آن بگردید.

در لیست محصولات، از بخش فیلتر استفاده کنید تا به محصولات مورد نظر خود برسید؛ سازنده، بی‌سیم یا با‌سیم بودن، نوع کاربری، تعداد گوشی، نمایشگر، منشی تلفنی و … در کنار فیلتر اسلایدری قیمت به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

مشخصات فنی کامل بدون امکان مقایسه کاربرد چندانی ندارد؛ شما می‌توانید محبوب‌ترین مقایسه‌های مربوط به تلفن مورد نظر خود را در صفحه‌ی آن مشاهده کنید تا رقبا، محصولات مشابه و قابلیت‌های آن را نیز به خوبی پیش از خرید بشناسید؛ شاید انتخاب اول شما اشتباه بوده باشد.

اگر در مورد محصولی دچار ابهام هستید حتماً از طریق بخش سوال دارم، سوال خود را مطرح کنید تا کاربران و زومیت در اسرع وقت به آن پاسخ دهند. فراموش نکنید که نظرات و بررسی‌های کاربران از محصولات، به انتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد.

مقایسه انواع گوشی تلفن رومیزی با یکدیگر در بخش محصولات زومیت

شما از سه روش قادر به مقایسه‌ی کالاها در بخش محصولات زومیت هستید:

صفحه اختصاصی مقایسه دسته‌ها: این صفحه از طریق بخش منو و کلیک روی «مقایسه کن» دردسترس شما قرار می‌گیرد. همچنین امکان ساخت مقایسه و مشاهده‌ی محبوب‌ترین مقایسه‌های انجام‌شده توسط کاربران در آن دسته محصول وجود دارد.

لیست محصولات: شما از طریق لیست محصول و کلیک روی باکس مقایسه زیر هر محصول موجود در لیست(در نسخه سکتاپ) یا از طریق کلید مقایسه در پایین صفحه (در نسخه موبایل) از لیست به‌راحتی قادر به ساخت مقایسه‌ی مورد نظر خود هستید.

صفحه محصول: در صفحه‌ی هر محصول، شما قادر به مشاهد‌ه‌ی محصولاتی که بیشتر از همه با آن مقایسه شدند و همچنین ورود به صفحه‌ی مقایسه برای ساخت مقایسه‌ی دلخواه خودتان خواهید بود.


منبع: https://www.zoomit.ir/appliances/415674-telephone-zoomit-product-pr/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *