شاسی بلند Macan تمام الکتریکی پورشه دارای برد ۳۸۱ مایلی و حداکثر ۶۲۱ اسب بخار است.

پورشه به طور رسمی شاسی بلند جدید تمام الکتریکی ماکان را معرفی کرد. پس از دادن یک همراه با فاش شدن، این شرکت مشخصات، اطلاعات قیمت و تاریخ تقریبی عرضه را حذف کرد.

به نظر می رسد این رقیب مستقیم برای وسایل نقلیه ای مانند I-Pace جگوار باشد برای این منظور، این یک وسیله نقلیه مجهز است. اول و مهمتر از همه، باتری در نقطه‌ای است که اجازه می‌دهد تا ۳۸۱ مایل قبل از تمام شدن شارژ، طی کند. از میامی به جکسونویل با یک بار شارژ، با مقداری آبمیوه. این خودرو در دو نوع عرضه خواهد شد: Macan 4 با قدرت ۳۹۷ اسب بخار و Macan Turbo با ۶۲۱ اسب بخار. این شرکت وعده ۶۰۰ اسب بخار قدرت را داده است و به نظر می رسد حداقل با توربو آن را تحویل داده است. شایان ذکر است که محدوده در اینجا اگرچه این مدل برای سرعت و نه مسافت ساخته شده است.

شاسی بلند Macan تمام الکتریکی پورشه دارای برد ۳۸۱ مایلی و حداکثر ۶۲۱ اسب بخار است.
پورشه

در فضای داخلی، EV Macan دارای سه نمایشگر دیجیتال به عنوان بخشی از یک سیستم اطلاعات سرگرمی قوی است. یک دسته ابزار منحنی استاندارد ۱۲٫۶ اینچی و یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی ۱۱ اینچی وجود دارد. این خودرو همچنین یک صفحه نمایش لمسی ۱۱ اینچی دیگر را برای مسافران ارائه می دهد تا به آنها امکان پخش محتوا و تنظیم کنترل ها را بدهد. کل پلتفرم توسط دستیار صوتی اختصاصی پورشه که بر روی سیستم عامل Android Automotive ساخته شده است، تامین می شود. حتی یک فروشگاه برنامه اختصاصی نیز وجود دارد که به درستی به نام Porsche App Center نامیده می شود.

شما همچنین متوجه یک نمای بیرونی ساده خواهید شد که در مقایسه با نسخه های قبلی Macan بسیار شیک به نظر می رسد. در عقب حتی یک اسپویلر جمع شونده وجود دارد که به طور خودکار موقعیت را برای افزایش نیروی رو به پایین تنظیم می کند. موتور جلو توسط بوش توسعه داده شد، اما موتور عقب در مرکز تولید پورشه در Zuffenhausen، آلمان ساخته شد.

نمای بیرونی سفید در نزدیکی چرخ و فلک.
پورشه

همچنین یک سیستم مدیریت کشش جدید با کنترل الکترونیکی وجود دارد که پورشه می‌گوید تا پنج برابر سریع‌تر از سیستم چهار چرخ محرک ماکان گازسوز موجود است. این خودرو همچنین دارای سیستم Torque Vectoring Plus پورشه برای بهبود رفتار فرمان است.

پورشه Macan EV که دیگر E-Macan نامیده نمی شود، تا سال آینده در کنار نسخه گازسوز فروخته می شود و در آن زمان شرکت مدل OG را غروب می کند. این بخشی از وعده این شرکت برای انتقال ۸۰ درصد از فروش جهانی به خودروهای الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ است.

پورشه باید این خودرو را تا پایان سال روانه بازار کند، اگرچه در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۳ معرفی شود، بنابراین خواهیم دید. EV Macan SUV 88600 دلار برای مدل استاندارد و ۱۲۰۰۰۰ دلار برای توربو قیمت خواهد داشت. مطابق با اتوموبیل.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/porsches-all-electric-macan-suv-boasts-a-381-mile-range-and-up-to-621hp-163940921.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/porsches-all-electric-macan-suv-boasts-a-381-mile-range-and-up-to-621hp-163940921.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *