از محتوای NSFW گرفته تا رانندگی، مردم از Vision Pro اپل به روش‌های عجیب و غریب استفاده می‌کنند

از محتوای NSFW گرفته تا رانندگی، مردم از Vision Pro اپل به روش‌های عجیب و غریب استفاده می‌کنند

در پی انتشار اخیر اپل از هدست ویژن پرو، که برای تجربیات همه جانبه در محیط های کنترل شده در نظر گرفته شده است، کاربران در حال آزمایش مرزها هستند و در فعالیت هایی شرکت می کنند که دستورالعمل های ایمنی شرکت را نقض می کند. علیرغم هشدارهای صریح در صفحه پشتیبانی Vision Pro که از کاربران می خواهد از خطرات احتمالی از جمله رانندگی و کار با ماشین آلات سنگین اجتناب کنند، برخی از افراد این دستورالعمل ها را به رخ می کشند.

دستورالعمل‌های صریح اپل به کاربران هشدار می‌دهد که از هدست در مکان‌های ناامن یا نزدیک به خطرات احتمالی استفاده نکنند. غول فناوری مستقر در کوپرتینو تا آنجا پیش رفته است که سیستم عامل VisionOS را برای هشدار به کاربران و محدود کردن قابلیت ها در صورت شناسایی حرکات ناامن، با نمایش پیامی مانند “حرکت با سرعت ناامن” کدگذاری کرده است.

یوتیوب‌بر سرشناس کیسی نیستات با پیمایش در خیابان‌های شلوغ منهتن روی اسکیت‌برد برقی در حالی که Vision Pro را پوشیده بود، رفتار خطرناکی نشان داد. کد VisionOS نشان می دهد که چنین اقداماتی می تواند هدست را وادار کند که اکثر ویژگی ها را برای اطمینان از ایمنی کاربر خاموش کند.

در حالی که اپل یک حالت سفر را برای استفاده در هواپیماها معرفی کرده است که امکان عملکرد محدود در حین حرکت را فراهم می کند، این شرکت به کاربران توصیه می کند که هدست را در هنگام برخاستن و فرود به دلیل مشکلات احتمالی با نگاه کردن به بیرون از پنجره های هواپیما حذف کنند. برخی از کاربران ادعا می کنند که از Vision Pro در وسایل نقلیه متحرک استفاده کرده اند، اما این کد نشان می دهد که کاربران باید ثابت بمانند تا این ویژگی به طور موثر کار کند.

محدودیت‌های Vision Pro فراتر از نگرانی‌های ایمنی است و گزارش‌هایی حاکی از محدودیت‌های دسترسی به محتوای بزرگسالان است. علیرغم در دسترس بودن برنامه‌های فناوری جنسی در دستگاه، کاربران از محدودیت‌های درک شده در محتوای اصلی بزرگسالان ابراز ناامیدی کرده‌اند.

همانطور که کاربران مرزهای قابلیت‌های ویژن پرو اپل را پشت سر می‌گذارند، بحث‌هایی به وجود می‌آید که یادآور نگرانی‌هایی است که در Ready Player One اثر استیون اسپیلبرگ به تصویر کشیده شده است. در حالی که برخی پتانسیل هدست را در محیط‌های امن‌تر بررسی می‌کنند، بحث بر سر این است که آیا کاربران باید دقیقاً دستورالعمل‌های ایمنی اپل را رعایت کنند یا محدودیت‌های فناوری همهجانبه را آزمایش کنند.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/from-nsfw-content-to-driving-people-are-using-apples-vision-pro-in-a-bunch-of-bizarre-ways-13693422.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *