فدراسیون EGaming، دانشگاه حقوق ملی برای تقویت بخش بازی هند به نیروها می پیوندند

فدراسیون EGaming (EGF)، نهاد پیشرو هند که صنعت بازی‌های مهارتی را نمایندگی می‌کند، در تلاشی مشترک برای پیشبرد دانش، تحقیق و ظرفیت‌سازی در حوزه بازی و فناوری با دانشگاه حقوق ملی (NLU) دهلی نو متحد شده است. . حوزه سیاست

یادداشت تفاهم (MoU) که ​​به طور رسمی در ۲ فوریه ۲۰۲۴ امضا شد، بر تعهد متقابل EGF و NLU برای تقویت چارچوب سیاست هند و ارتقای استانداردها در بخش بازی و فناوری از طریق تحقیقات و نوآوری های پیشرفته تاکید می کند.

این مشارکت استراتژیک بین EGF و NLU شامل پروژه‌های مشترکی خواهد بود که به نگرانی‌های عمومی معاصر مرتبط با بخش بازی و فناوری رسیدگی می‌کند.

هدف این همکاری بررسی مفاهیم حقوقی این موضوعات و تسهیل گفتگوی معنادار است که به پیشرفت این بخش کمک می کند. هر دو سازمان به پرورش بینش آگاهانه، ظرفیت سازی و یادگیری مشارکتی اختصاص داده شده اند.

پروفسور (دکتر) جی. اس.

وی بر اهمیت ارائه بینش حقوقی آگاهانه برای ارتقای عدالت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاکید کرد. انتظار می رود این همکاری فرصت هایی برای ظرفیت سازی و یادگیری مشارکتی بین دو نهاد ایجاد کند.

Anuraag Saxena، مدیر عامل EGF، از این تفاهم نامه ابراز خرسندی کرد و بر تعهد EGF برای ایجاد جامعه ای متمرکز بر آموزش، تحقیق و بورسیه در بخش بازی های آنلاین هند تاکید کرد.

ساکسنا بر هدف حمایت از سیاست‌های مترقی که نوآوری را تشویق می‌کند، حمایت از مصرف‌کننده را تضمین می‌کند و بازی‌های مسئولانه را ترویج می‌کند، تاکید کرد. او مشارکت با دانشگاه ملی حقوق را گامی مهم در استفاده از تخصص دانشگاهی به نفع ذینفعان صنعت و جامعه گسترده تر می داند.

در مراسم امضای تفاهم نامه با حضور پروفسور (دکتر) جی اس باجپای و آقای انوراگ ساکسنا، دکتر راغاو پاندی، استادیار دانشگاه NLU و سایر اعضای هیات علمی نیز حضور داشتند. EGF به‌عنوان صدای یکپارچه بخش بازی‌های مهارت آنلاین در هند، دیدگاه اکثریت از جمله ۵ توسعه‌دهنده و اپراتور برتر بازی را با یک تک‌شاخ در میان اعضای خود نشان می‌دهد.

(با نظر آژانس ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/egaming-federation-national-law-university-join-forces-to-strengthen-indias-gaming-sector-13693332.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *