استارتاپ تحت حمایت ESA برای فناوری بیمه مبتنی بر آب و هوا بودجه جمع آوری می کند

تغییرات آب و هوایی نه تنها برای سیاره ما، بلکه برای اقتصاد نیز هزینه بالایی دارد. برای زمینه، بین سال های ۱۹۸۰ تا ۲۰۲۲، کشورهای عضو اتحادیه اروپا این کار را انجام داده اند متحمل ضرر و زیان شد دارایی به ارزش ۶۵۰ میلیارد یورو

در میان بخش‌هایی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، صنعت بیمه است که در حال انطباق با شرایط عادی جدید بلایای طبیعی مکرر است، در حالی که شاهد خسارات مرتبط با آب و هوا است. بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار (۹۲٫۷ یورو) در سال.

BirdsEyeView مستقر در لندن یک راه حل ارائه می دهد. فضای اینسورتک استارت آپ استفاده می کند ماهواره داده ها برای توسعه راه حل های بیمه برای آب و هوای سخت و دسترسی SME ها به محصولات پارامتری مبتنی بر آب و هوا.

به طور خاص، فناوری RAPTOR این شرکت استفاده می کند هوش مصنوعی و پتابایت داده های اقلیمی برای خودکارسازی فرآیندهای پذیره نویسی دستی و امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل و مدل های Nat Cat (فاجعه های طبیعی) در مرحله نقل قول. به این ترتیب امکان انتخاب و مدیریت ریسک کارآمدتر و دقیق تر را فراهم می کند.

استارتاپ تحت حمایت ESA برای فناوری بیمه مبتنی بر آب و هوا بودجه جمع آوری می کند

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

به گفته دکتر آلبرت داو، مدیر ارشد فناوری این استارت آپ، رپتور با «تصور مجدد گردش کار یک بیمه گر» و تمرکز بر اینکه چگونه فناوری و داده ها می توانند روند را بهبود بخشند، متولد شد. دکتر داو افزود: “با ادغام این ابزارها در یک راه حل نرم افزاری انتها به انتها، ما به پذیره نویسان این امکان را می دهیم که بر روی استفاده از تخصص خود در ارزیابی ریسک تمرکز کنند.”

اکنون، BirdsEyeView مبلغ هفت رقمی نامشخصی را در دور جدید سرمایه‌گذاری به رهبری آژانس فضایی اروپا (ESA) و با حمایت Big 5 Investors، InsurTech NY و ACF Investors جمع‌آوری کرده است.

این سرمایه‌گذاری به دنبال دوره‌ای از «رشد بی‌سابقه» است که شرکت از زمان عرضه محصول در سال ۲۰۲۲ می‌نامد – که با مشارکت با بیمه‌گران و کارگزاران جهانی، از جمله Arch، Ark، Everest Re، Fidelis، Convex و Liberty Specialty مشخص شده است.

جیمز رندل، بنیانگذار و مدیر عامل این استارت آپ، گفت: «این تزریق سرمایه برای تقویت رشد در بازارهای املاک و تلفات لندن و ایالات متحده و تسریع توسعه مدیریت مواجهه و مدل‌سازی فاجعه طبیعی ما استفاده خواهد شد.»

این پیشرفت برای بهبود سرعت و کیفیت انتخاب ریسک و مدیریت قرار گرفتن در معرض پذیره نویسان حیاتی خواهد بود – با توجه به فراوانی و شدت فزاینده بلایای طبیعی ناشی از تغییرات آب و هوایی جهانی.


منبع: https://thenextweb.com/news/esa-backed-startup-funding-weather-based-insurance-tech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *