استرالیا در حال ساخت پلت فرم ابر محرمانه خود است

استرالیا در حال ساخت پلت فرم ابر محرمانه خود است

استرالیا تایید کرده است که به طور فعال در حال بررسی ساخت پلتفرم ابر محرمانه خود برای میزبانی داده های اطلاعاتی است.

اندرو شیرر، مدیر کل اطلاعات ملی کشور در یک اعلامیه رسمی ابراز امیدواری کرد که این ابتکار عمل سازمان‌های اطلاعاتی را متحول کند و همکاری در ائتلاف اطلاعاتی Five Eyes را که شامل استرالیا، کانادا، نیوزلند و بریتانیا می‌شود، افزایش دهد. ، و ایالات متحده

بریتانیا و ایالات متحده در حال حاضر ابرهای مخصوص به خود را دارند که نشان می دهد استرالیا می تواند یک یا دو چیز از تجربیات آنها بیاموزد.

زیرساخت ابری جدید کشور با در نظر گرفتن قابلیت همکاری طراحی خواهد شد تا بتواند با ابرهای اطلاعاتی موجود در سایر کشورها کار کند و امکان اشتراک گذاری تقریباً آنی داده ها را فراهم کند. امید است که این امر به سه کشور و سایر کشورهایی که برنامه های مشابهی را بعداً راه اندازی می کنند، قادر می سازد تا واکنش های خود را به نگرانی های امنیتی جهانی بهتر هماهنگ کنند.

در رویدادی که توسط مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن دی سی برگزار شد، شیرر خاطرنشان کرد: «آنچه که انجام می‌دهد بدیهی است که نحوه انجام کارمان را به عنوان آژانس تغییر می‌دهد، اما همچنین فضای مشترکی را باز خواهد کرد که واقعاً من فکر می کنم، این حس همکاری با هم به عنوان یک جامعه واقعی و به کار بردن همه آن قابلیت های مختلف برای مقابله با مشکلات را تقویت کنید.”

هنگامی که شیرر در مورد هوش مصنوعی اظهار نظر کرد، اهمیت استانداردهای مشترک نیز برجسته شد و پیشنهاد کرد که تحلیلگران امنیتی، به‌ویژه، نگرانی‌هایی در مورد محدودیت‌های هوش مصنوعی دارند، اما می‌تواند پتانسیل عظیمی را برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات به ارمغان بیاورد.

فراتر از پنج چشم، استرالیا همچنین در حال گسترش تعامل اطلاعاتی خود با سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی و ژاپن است. شیرر همچنین به تعامل عمیق تر با برخی از کشورهای اروپایی اشاره کرد که اولویت های آنها با استرالیا همخوانی دارد – احساسی که از زمان حمله روسیه به اوکراین آشکارتر شده است.

از طریق ثبت نام

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/australia-is-building-its-own-top-secret-cloud-platform

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *