مدیر عامل Twitch بسته شدن سرویس در کره جنوبی را با اشاره به هزینه های “غیرقابل گران” اعلام کرد.

مدیر عامل Twitch بسته شدن سرویس در کره جنوبی را با اشاره به هزینه های “غیرقابل گران” اعلام کرد.

توییچ در ابتدای سال آینده خدمات خود را در کره جنوبی به دلیل هزینه های عملیاتی بالا به طور رسمی تعطیل می کند.

خبر تعطیل شدن توییچ در کره جنوبی پس از آن منتشر شد که دن کلنسی، مدیرعامل این تصمیم در یک پیام توضیح داد. پست وبلاگ. ما تصمیم سختی را برای تعطیل کردن تجارت توییچ در کره گرفتیم ۲۷ فوریه، ۲۰۲۴، KST. ما می‌دانیم که این خبر بسیار ناامیدکننده است و می‌خواهیم توضیح دهیم که چرا این تصمیم را گرفتیم و چگونه برنامه‌ای برای حمایت از آسیب‌دیدگان داریم.»

کلنسی توضیح می دهد که چگونه هزینه حفظ تجارت در کره جنوبی “بسیار گران” است. پس از تلاش‌های قابل توجه برای حل این مشکل، مانند آزمایش مدل همتا به همتا برای کیفیت منبع و تنظیم کیفیت تا حداکثر ۷۲۰p، هزینه‌های صرفه‌جویی شده همچنان برای حفظ تجارت کافی نبود.

کلنسی گفت: «هزینه های شبکه ما در کره هنوز ۱۰ برابر بیشتر از سایر کشورها گران است. Twitch در کره با زیان قابل توجهی کار کرده است و متأسفانه هیچ مسیری برای کسب و کار ما برای اجرای پایدارتر در آن کشور وجود ندارد.

متأسفانه، این روی همه پخش‌کننده‌های توییچ در کره تأثیر می‌گذارد که زمان و تلاش قابل توجهی را برای ایجاد جوامع فردی خود اختصاص داده‌اند. کلنسی توضیح می دهد که برای کاهش ضربه، توییچ قصد دارد “به این جوامع کمک کند تا خانه های جدیدی پیدا کنند – حتی اگر متأسفانه در توییچ نباشد.” ما برای کمک به پخش‌کننده‌های Twitch در کره تلاش خواهیم کرد تا جوامع خود را به سرویس‌های پخش زنده جایگزین در کره منتقل کنند. ما همچنین در حال دسترسی به چندین مورد از این سرویس‌ها برای کمک به انتقال هستیم و با پخش‌کننده‌های تأثیرگذار ارتباط برقرار خواهیم کرد.»

Twitch تنها نیست. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین دیگر مشکلاتی را برای فعالیت در کره جنوبی بیان کرده اند. در سپتامبر، نتفلیکس سرانجام با ارائه دهنده اینترنت کره جنوبی SK Broadband بر سر هزینه های شبکه به توافق رسید.ABC News). این تا حد زیادی به این دلیل است که ISP های کره ای ارائه دهندگان محتوا و برنامه های کاربردی را مجبور به پرداخت هزینه های شبکه برای ترافیک اینترنتی ارسال شده از طریق شبکه های ISP در داخل کشور می کنند.

اگر پخش کننده ای هستید که به دنبال ارتقاء تنظیمات خود هستید، حتماً آن را بررسی کنید بهترین میکروفون ها برای استریم و بهترین صندلی های بازی.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/pc-gaming/twitch-ceo-announces-services-closure-in-south-korea-citing-prohibitively-expensive-costs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *