استودیوی پشتیبانی Halo، Call of Duty Certain Affinity 25 کارمند خود را اخراج می کند

Certain Affinity – استودیوی پشتیبانی مشهور مستقر در تگزاس که اخیراً گزارش شده است در حال کار بر روی یک پروژه Halo battle royale برای مایکروسافت است – یک دور اخراج را اعلام کرده است که ۲۵ کارمند خود را از دست خواهند داد.

مکس هابرمن، مدیر عامل شرکت، اخراج کارکنان را تایید کرد – که معادل ۱۰ درصد از حدود ۲۵۰ کارمند Certain Affinity است – در یک در وب سایت استودیو ارسال کنید، توضیح می دهد که کاهش ها عمدتاً بر اعضای تیم های عملیات تجاری آن در ایالات متحده تأثیر می گذارد. کسانی که تحت تأثیر قرار می گیرند حقوق و مزایا را ادامه می دهند، و همچنین “جوایز اختصاص یافته تحت برنامه سهام سهام ما قابل حمل را دریافت می کنند تا بتوانند از موفقیت شرکت در آینده بهره مند شوند”.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

هابرمن اضافه کرد که تصمیم برای کاهش مشاغل – که گفته می شود اولین باری است که Certain Affinity کارگران را در تاریخ ۱۷ ساله خود اخراج می کند – نتیجه “عوامل متعدد” بوده است. او توضیح داد: «مهمترین آن کاهش سرعت در سراسر صنعت در تأمین مالی پروژه‌های پیشرو و توسعه مشترک و بی‌میلی سرمایه‌گذاران شخص ثالث برای تأمین مالی بازی‌ها یا شرکت‌های بازی است. این امر عقد قرارداد جدید را بسیار دشوار کرده است کار کنید یا سایر اشکال بودجه را تضمین کنید.”

هابرمن ادامه داد: «ما فرهنگ شگفت‌انگیزی ساخته‌ایم که در آن همه گرد هم می‌آییم تا در مواقع ضروری از یکدیگر حمایت کنیم. ما از درک و شکیبایی شما در حین انجام این رویداد بی سابقه درخواست می کنیم. متشکرم.

Certain Affinity از زمان تأسیس خود در سال ۲۰۰۶ روی چندین فرنچایز اصلی کار کرده است و از توسعه مجموعه هایی مانند Halo، Call of Duty و Doom 2016 پشتیبانی کرده است. اوایل امسال گزارش شد. مایکروسافت از پروژه بتل رویال با موضوع Halo استفاده کرده بود در حال توسعه در استودیو، در حالی که آگوست گذشته این خبر را به ارمغان آورد که او در حال کار بر روی یک بازی تیراندازی اول شخص اصلی با اسم رمز Project Loro است.

اخراج‌های امروزی تازه‌ترین مورد از موج عظیم کاهش مشاغل در صنعت بازی‌سازی است که گمان می‌رود منجر به از دست دادن بیش از ۱۵۰۰۰ نفر در ۱۸ ماه گذشته شده است. کریس درینگ از GamesIndustry.biz اخیراً نگاهی دقیق‌تر به اخراج‌های Eurogamer انداخته و به اشتراک گذاشتن توضیح دهنده مفصل از آنچه که دقیقا در حال وقوع است


منبع: https://www.eurogamer.net/halo-call-of-duty-support-studio-certain-affinity-confirms-its-laying-off-25-employees?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *