TimeSplitters Rewind ساخته شده توسط طرفداران با فراخوانی برای کمک برای رسیدن به خط پایان دوباره ظاهر می شود

TimeSplitters Rewind – بازی چند نفره TimeSplitters 1، ۲ و ۳ که توسط طرفداران ساخته شده است، که از سال ۲۰۱۳ در حال توسعه است – با اولین ویدیوی به روز رسانی خود در طول سال دوباره ظاهر شد و نگاهی تازه به پروژه و یک تماس فوری برای کمک ارائه کرد. زیرا توسعه دهندگان آن به دلیل وضعیت فعلی صنعت، خود را در یک “فضای فوق العاده چالش برانگیز” می یابند.

تیم TimeSplitters Rewind در سال ۲۰۱۲ مجوز ایجاد نسخه بازسازی شده چند نفره را از صاحب حقوق آن زمان Crytek UK دریافت کرد. از آن زمان، توسعه دهندگان داوطلب آن همچنان در اوقات فراغت خود از پروژه استفاده می کنند و به طور متناوب به روز رسانی های ویدیویی را در مورد پیشرفت آن ارائه می دهند. مال گروه آخرین ویدیو – اولین مورد از دسامبر ۲۰۲۲ – خود را به عنوان یک “بحث صریح” توصیف می کند که تصاویر نقشه های در حال پیشرفت خود را با یک فراخوان برای کمک به توسعه ترکیب می کند.

نویسنده اصلی Jake 'The Voice' Parr در این ویدئو توضیح می دهد: “با وضعیت صنعت بازی، توسعه دهندگان ما را در فضایی بسیار چالش برانگیز قرار داده است که Rewind نمی تواند برای آنها تمرکز کند. بازار کار دشوارتر، یا در مورد TimeSplitters، برخی تغییرات در چشم انداز IP.”


TimeSplitters Rewind ساخته شده توسط طرفداران با فراخوانی برای کمک برای رسیدن به خط پایان دوباره ظاهر می شودTimeSplitters Rewind | مارس ۲۰۲۴ – ویدیوی گفتگوی صریح


TimeSplitters Rewind – به‌روزرسانی ویدیویی مارس ۲۰۲۴٫

پار ادامه می‌دهد: «اینکه TimeSplitters یک پروژه رایگان است به این معنی است که نمی‌تواند در خط مقدم مردم باشد». این همیشه همینطور بوده است، اما به طور خاص در سال گذشته این موضوع به ویژه صادق بوده است.»

در این پرتو، تیم Rewind به «کمک بیشتر و تمرکز دقیق‌تر» نیاز دارد تا تجربه را بهبود بخشد و آن را از خط پایان عبور دهد. به این ترتیب، همه چیز را از هنرمندان شخصیت و هنرمندان محیطی گرفته تا طراحان فنی و انیماتورها جستجو می کند. پار می‌افزاید: «ما نمی‌توانیم نیاز خود به کمک را برای اینکه این اولین نسخه به بهترین نسخه ممکن تبدیل شود، اغراق کنیم.

طبق به‌روزرسانی، محیط‌های Rewind در حال حاضر از تمام شده تا «عملکردی» متغیر هستند، در حالی که نقشه Spaceways «بسیار عقب‌تر» است. این پروژه همچنین به شخصیت‌ها و دارایی‌های موسیقی جدید و همچنین انیمیشن‌های اسلحه نیاز دارد، با توسعه‌دهنده‌ای که می‌گوید در حال حاضر کمک کافی برای اولویت‌بندی چیزی فراتر از دارایی‌ها ندارد، و خاطرنشان کرد: «مگر اینکه تغییراتی در ترکیب تیم خود داشته باشیم، نمایندگی از TimeSplitters 2 و Future Perfect ممکن است کاملاً محدود باشند.”

در آن زمان هیچ نشانه ای از تاریخ انتشار TimeSplitters Rewind وجود نداشت، اما به ویژه، اکنون تنها پروژه TimeSplitters در حال توسعه پس از تصمیم گروه Embracer در دسامبر گذشته است. بستن توسعه دهنده Free Radical Design و بازی رسمی جدید TimeSplitters خود را لغو کنید. از آن زمان مشخص شد که این پروژه وجود دارد زندگی خود را به عنوان یک کلون Fortnite آغاز کرد قبل از تبدیل شدن به یک جهان جایگزین منبسط شده، بازی کلاسیک TimeSplitters 2 را در نظر بگیرید.


منبع: https://www.eurogamer.net/fan-made-timesplitters-rewind-reemerges-with-call-for-help-to-reach-finish-line?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *