استودیوی Apex Legends ساخت بازی Star Wars Mandalorian – گزارش

یکی از سه بازی آینده جنگ ستارگان که در Apex Legends و استودیوی Titanfall Respawn در حال توسعه است، ظاهراً یک بازی شکارچی جایزه است که در آن به عنوان یک ماندالوریایی بازی می کنید.

که با توجه به بازی داخلیکه می گوید این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است، اما یک تیرانداز اول شخص با بازی یک شکارچی جایزه ماندالوریایی در زمان امپراتوری کهکشانی بود.

در این گزارش، شکارچی فضل ماندالوریایی در نقش دین جارین، ستاره سریال تلویزیونی موفق دیزنی+ و فیلم آینده ماندالوریایی تایید نشده است. یک دوره زمانی تعیین شده در دوران اوج امپراتوری کهکشانی نیز بازی را قبل از سریال تلویزیونی قرار می دهد – ظاهر شدن Baby Yoda را بعید می کند.

جنگ ستارگان جدای بازمانده | تریلر نهایی گیم پلی. در یوتیوب تماشا کنید

گزارش شده است که این پروژه حول سطوح خطی ساخته شده است و جهان باز نخواهد بود.

گزارش شده است که Respawn تجربه بازی به عنوان یک شکارچی جایزه ماندالوریایی را بر روی “تحرک” و “سبک” خود متمرکز کرده است، از جمله استفاده از جت پک برای زیپ کردن، حرکت افقی، پرش عمودی و لغزش تقویتی (که دومی شبیه به سر خوردن است. پایین تپه ها در Apex Legends). سلاح ها و ابزارها ظاهراً شامل زرادخانه کامل راکت های مچ دست ماندالوریا، یک قلاب گیره و یک گیره برای برچسب زدن دشمنان و جایزه ها هستند.

طبق گزارش‌ها، این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که با سرعت بسیار بالا، بازیکنان برای کشتن‌های متوالی با بازسازی سلامت پاداش دریافت می‌کنند.

EA اعلام کرد Respawn در حال کار بر روی آن است سه پروژه جنگ ستارگان در سال ۲۰۲۲. یکی از این بازی‌ها سال گذشته Star Wars Jedi: Survivor بود، دیگری یک بازی استراتژیک از طریق همکاری انتشاراتی با Bit Reactor، استودیوی اخیراً مستقر در مریلند متشکل از کهنه‌کاران XCOM و توسعه‌دهنده Civilization، Firaxis Games.

سومی در آن زمان به سادگی به عنوان یک FPS جنگ ستارگان جدید توصیف شد – احتمالاً این پروژه ماندالوریا.


منبع: https://www.eurogamer.net/apex-legends-studio-making-star-wars-mandalorian-game-report?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *