برنامه‌های Epic Games برای بازار برنامه‌های جایگزین در اتحادیه اروپا با بازگرداندن حساب توسعه‌دهنده اپل

بازی های حماسی امروز برنامه های خود را اعلام کرد برای آوردن فروشگاه Epic Games به iOS در اتحادیه اروپا، با بازگرداندن حساب توسعه دهنده شرکت اپل.

برنامه‌های Epic Games برای بازار برنامه‌های جایگزین در اتحادیه اروپا با بازگرداندن حساب توسعه‌دهنده اپل
در آن سال ۲۰۲۳ در بررسی (از طریق آستانه) Epic گفت که حساب توسعه دهنده اپل خود را دریافت کرده و به زودی توسعه یک بازار اپلیکیشن جایگزین را آغاز خواهد کرد. فروشگاه Epic Games در مقطعی در سال ۲۰۲۴ روی iOS در اتحادیه اروپا راه اندازی می شود و راهی را برای Epic Games فراهم می کند تا یک بار دیگر یک برنامه Fortnite را به iOS بیاورد.

فورتنایت از iOS حذف شد اپ استور در شروع دشمنی Epic Games علیه اپل در سال ۲۰۲۰، و از آن زمان در دسترس نبوده است. اپیک گیمز آن را به آیفون ها و آیپدها آورد از طریق بازی Xbox Cloud و GeForce NOW، اما بازی فقط از طریق این سرویس های مبتنی بر مرورگر قابل دسترسی بوده است.

مدت کوتاهی پس از اعلام برنامه بازار اپلیکیشن جایگزین اپل، اپیک گیمز وعده داد که فورتنایت در اروپا «به iOS باز خواهد گشت» و در همان زمان، تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، برنامه اپل برای پیروی از DMA را محکوم کرد. او آن را “نمونه جدید انحرافی از انطباق مخرب” خواند و گفت که شرکت “به شدت آن را رد می کند.”[s] اپل این روند را برای تضعیف رقابت تغییر می دهد و به اعمال مالیات اپل بر تراکنش هایی که در آن شرکت ندارند ادامه می دهد.

در حالی که اپیک برای پیاده سازی فروشگاه بازی های اپیک در iOS کار می کند، همچنین قصد دارد به “به دادگاه ها و قانون گذاران استدلال کند که اپل قانون را زیر پا می گذارد.”


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/16/epic-games-store-ios-eu/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *