استودیوی Infestation به دلیل نگرانی در مورد نمادگرایی نئونازی، نام بازی را تغییر داد

Nightmare Forge Games نام بازی ترسناک Infestation 88 را پس از گمانه زنی ها مبنی بر اینکه عدد موجود در عنوان آن نماد نئونازی است، تغییر داد.

این استودیو ابتدا با عنوان Infestation 88 و بعداً به عنوان ’۸۸’ نامگذاری شد، اکنون این شماره را به طور کامل از نام خود حذف کرده است. بازی که خودش را داشت اولین تریلر در اوایل این هفته پس از اینکه کارتون اصلی Steamboat Willie Disney وارد مالکیت عمومی شد، اکنون به عنوان Infestation: Origins شناخته می شود.

از آن زمان این استودیو اعلام کرد که شماره ۸۸ در ابتدا به دلیل “طراحی متقارن” آن انتخاب شده بود و اصرار داشت که هرگونه ارتباط با مفاهیم نئونازی غیرعمدی بوده است.

عدد ۸۸ توسط برتری گرایان سفیدپوست به عنوان یک نماد کوتاه نویسی استفاده می شود و همانطور که توسط the توضیح داده شده است لیگ ضد افترا (ADL)، معمولاً می تواند “به عنوان یک خالکوبی یا نماد گرافیکی؛ به عنوان بخشی از نام یک گروه، نشریه یا وب سایت؛ یا به عنوان بخشی از نام صفحه نمایش یا آدرس ایمیل” یافت شود. پس از انتشار این ویدیو، برخی از بینندگان نگرانی هایی را در مورد نام بازی و موضوعات مطرح کردند که باعث تغییراتی توسط استودیو شد.

در یک پست در X (توئیتر سابق)، Nightmare Forge Games اعلام کرد که نام را تغییر خواهد داد.

در بیانیه آمده است: «بازی ما Infestation 88 در دهه ۱۹۸۰ اتفاق می‌افتد و سال ۱۹۸۸ صرفاً به دلیل طراحی متقارن آن در اثر هنری/لوگوی بازی انتخاب شد.

“متاسفانه، ما از هر گونه معانی دیگری که عدد ۸۸ دارد بی اطلاع بودیم. با این حال، پس از اطلاع از این موضوع، نام بازی را به Infestation: Origins تغییر می دهیم. از ناآگاهی خود در این مورد پوزش می خواهیم و از اینکه این مورد به ما اطلاع داده شده است عذرخواهی می کنیم. بنابراین می توانیم در اسرع وقت به آن رسیدگی کنیم.”

Eurogamer برای نظر بیشتر با Nightmare Forge Games تماس گرفته است.

این استودیو هم اکنون نام و آثار هنری بازی را در استیم به روز کرده است، همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.


استودیوی Infestation به دلیل نگرانی در مورد نمادگرایی نئونازی، نام بازی را تغییر داد

آثار هنری Infestation: Origins که نمای نزدیک از یک شرور شبیه میکی ماوس را نشان می دهد که نام جدید بازی را در یک طرف نشان می دهد.
اعتبار تصویر: Nightmare Forge Games

Nightmare Forge Games همچنین سرور رسمی Discord بازی را به‌روزرسانی کرده است، چندین کانال را حذف کرده و کانال‌های دیگر را بسته است، در حالی که لینک‌های اصلی در وب‌سایت این شرکت دیگر اجازه دسترسی به سرور را به طور کلی نمی‌دهند.

با این حال، Eurogamer هنوز به سرور دسترسی دارد. در اینجا، استودیو به طور خاص در پستی به نگرانی‌های مربوط به نظارت خود اشاره کرد: “با احترام به سرور Discord، ما نیز به دلیل عدم نظارت فعلی در محل عذرخواهی می‌کنیم و در اسرع وقت برای رفع این مشکل تلاش می‌کنیم. طبق قوانین، هرگونه نفرت‌انگیز گفتار یا محتوا از هر نظر منجر به ممنوعیت خواهد شد.»

قوانین مربوط به سرور که آخرین بار در ۲۹ دسامبر ویرایش شد، بیان می‌کند که “هیچ سخنان نفرت انگیز یا زبان مضر نسبت به دیگران وجود ندارد” و “هیچ موضوع سیاسی، مذهبی یا بحث برانگیز” قابل بحث نیست.

یک به‌روزرسانی بیشتر می‌افزاید: “تا زمانی که تیم مود خود را بیشتر نسازیم، در مواقعی که خودمان نمی‌توانیم مستقیماً Discord را نظارت کنیم، به طور موقت چت‌ها را متوقف می‌کنیم. این کار برای اطمینان از ایمن و مرتبط ماندن موارد است. ما از شما قدردانی می‌کنیم. در این مدت صبر داشته باشید و امیدوارم که به زودی همه چیز به روال سابق بازگردد.”

Nightmare Forge Games همچنین به پرسش‌های انجمن Discord خود پاسخ داد، جایی که همچنان اصرار داشت که هیچ وابستگی به تبلیغات نازی ندارد. از استودیو خواسته شد تا اطلاعات بیشتری در مورد کارهای قبلی خود فاش کند زیرا توسعه دهندگان تاکنون ناشناس مانده اند. پاسخ داد: “به دلایل حفظ حریم خصوصی، ما در حال حاضر راحت نیستیم هیچ اطلاعات شخصی را فاش کنیم. به خصوص پس از این فرض ارتباط نازی ها (که با صدای بلند و واضح می گویم: نازی ها بد هستند، ما با نفرت به هر شکل مخالفیم). ما نمی‌خواهیم که افراد آنلاین شخصاً یا در بازی‌های دیگر ما به دنبال ما بیایند.”


اسکرین شات از سرور Nightmare Forge Games Discord
اعتبار تصویر: یوروگیمر

در بیانیه ای جداگانه به اشتراک گذاشته شده با مادربرداستودیو Nightmare Forge به استفاده خود از صداهای تولید شده توسط هوش مصنوعی و دارایی های خریداری شده پرداخت.

در این بیانیه آمده است: «به عنوان یک استودیوی مستقل، ما به برخی از دارایی های خریداری شده از فروشگاه های Unreal و Unity متکی هستیم. با این حال، کارهای زیادی برای انجام این پروژه وجود دارد که امیدواریم پس از انتشار مشخص شود.

در مورد استفاده از هوش مصنوعی، استودیو گفت که از یک نسخه ممتاز از سرویس تبدیل متن به گفتار معروف به Elevenlabs به عنوان “placeholder” استفاده کرده است. در گذشته برای مدهای صوتی هوش مصنوعی استفاده می شد. این به دلیل این بود که این افشاگری “یک تریلر اعلام اولیه” و “محدودیت زمانی” بود. این استودیو اعلام کرد در آینده صداپیشگان واقعی را استخدام خواهد کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/infestation-studio-changes-game-name-following-concern-over-neo-nazi-symbolism

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *