بهترین ردیاب های تناسب اندام برای سال ۲۰۲۴

ردیاب تناسب اندام نمرده است، و اگر در حال خواندن این مطلب هستید، احتمالاً یکی از افرادی هستید که این دستگاه های کوچک را زنده نگه می دارند. ساعت های هوشمند مانند اپل واچ و سامسونگ گلکسی واچ فضای پوشیدنی رایج را به خود اختصاص داده اند، اما ردیاب تناسب اندام فروتن گزینه ای برای افرادی است که واقعاً روی یک چیز متمرکز هستند: تمرین دقیق و نظارت بر فعالیت روزانه. علیرغم محبوبیت بسیار زیاد ساعت‌های هوشمند، هنوز تعدادی باند تناسب اندام قوی وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. ما دسته‌ای از محبوب‌ترین ردیاب‌های تناسب اندام موجود امروز را آزمایش کرده‌ایم تا برترین‌های خود را نام ببریم.

ردیاب های تناسب اندام چه کاری را بهتر انجام می دهند؟

پاسخ ساده به نظر می رسد: ردیاب های تناسب اندام در نظارت بر ورزش بهترین هستند، چه یک پیاده روی ۱۰ دقیقه ای در اطراف بلوک باشد یا آن نیمه ماراتنی که با پشتکار برای آن تمرین کرده اید. بدیهی است که ساعت‌های هوشمند می‌توانند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندامتان نیز کمک کنند، اما برخی از زمینه‌ها وجود دارد که ثابت کرده‌اند باندهای تناسب اندام بهترین خرید هستند: تمرکز، طراحی، عمر باتری و قیمت.

وقتی می‌گویم “تمرکز”، به این واقعیت اشاره می‌کنم که ردیاب‌های تناسب اندام برای ردیابی فعالیت خوب ساخته شده‌اند. هر چیز دیگری اضافی است آن‌ها اغلب زنگ‌ها و سوت‌های ساعت‌های هوشمند را ندارند، که می‌تواند حواسشان را از توانایی‌های ردیابی سلامتی منحرف کند. آنها همچنین تمایل دارند حسگرها و اجزای داخلی کمتری داشته باشند که آنها را کوچکتر و سبک تر نگه می دارد. ردیاب‌های تناسب اندام نیز گزینه بهتری برای کسانی است که فقط می‌خواهند یک وسیله کمتر آشکار روی مچ دست خود در طول روز داشته باشند.

عمر باتری در ردیاب های تناسب اندام نیز بهتر است. در حالی که اکثر ساعت‌های هوشمند با یک بار شارژ یک تا دو روز دوام می‌آورند، باندهای تناسب اندام بین پنج تا هفت روز عمر باتری را ارائه می‌کنند – و این با استفاده تمام روز و تمام شب حتی با فعال کردن ویژگی‌های ردیابی خواب است.

وقتی نوبت به قیمت می رسد، رقابتی وجود ندارد. بیشتر ساعت‌های هوشمند ارزشمند از ۱۷۵ تا ۲۰۰ دلار شروع می‌شوند، اما می‌توانید یک ردیاب تناسب اندام با قیمت ۷۰ دلار دریافت کنید. بله، باندهای گران‌تری وجود دارند (و ما چند مورد را در اینجا توصیه می‌کنیم)، اما در فضای ردیاب تناسب اندام گزینه‌های بیشتری را در مقایسه با فضای ساعت هوشمند خواهید یافت.

چه زمانی به جای آن یک ساعت هوشمند تهیه کنید

اگر کمی بیشتر از ابزار پوشیدنی خود نیاز دارید، یک ساعت هوشمند ممکن است بهترین خرید برای شما باشد. چیزهایی مانند برنامه‌های روی ساعت، هشدارها و حتی ویژگی‌های تناسب اندام قوی‌تر وجود دارد که ساعت‌های هوشمند دارند و بهترین ردیاب‌های تناسب اندام ندارند. می توانید از یکی برای کنترل لوازم خانگی هوشمند، تنظیم تایمر و یادآوری، بررسی گزارش های آب و هوا و موارد دیگر استفاده کنید. برخی از ساعت‌های هوشمند به شما امکان می‌دهند برنامه‌هایی را که می‌خواهید از آن‌ها هشدار دریافت کنید، انتخاب کنید و گزینه‌ها فراتر از اعلان‌های تماس و متن هستند.

اما ویژگی های اضافی تناسب اندام مسلماً مهم ترین چیزی است که هنگام تصمیم گیری بین ردیاب تناسب اندام و ساعت هوشمند باید به آن فکر کنید. دستگاه‌های دوم معمولاً بزرگ‌تر هستند و فضای بیشتری را برای مواردی مانند GPS، فشارسنج‌ها، ذخیره‌سازی موسیقی داخلی و موارد دیگر به آنها می‌دهد. در حالی که می‌توانید GPS داخلی را در ردیاب‌های تناسب اندام انتخابی پیدا کنید، اما معمول نیست.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/best-fitness-trackers-133053484.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/best-fitness-trackers-133053484.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *