استودیوی Ori and the Blind Forest اکشن-RPG آینده را به تاخیر انداخت

بازی بعدی از استودیوی Moon توسعه دهنده Ori and the Blind Forest اندکی به تاخیر افتاده است.

No Rest for the Wicked، یک اکشن-RPG ایزومتریک با جلوه های بصری تیره تر، جدایی از بازی های Ori است. در ماه دسامبر فاش شد در جوایز بازیو توسعه دهنده یک پنجره انتشار دسترسی زودهنگام در استیم در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ ارائه کرد.

با این حال، راه اندازی دسترسی زودهنگام بازی اکنون به سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۵ (یا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴) به تعویق افتاده است. گزارش درآمد Take-Two برای سه ماهه سوم ۲۰۲۴

No Rest for the Wicked – Official Reveal Trailerدر یوتیوب تماشا کنید

دلیلی برای تأخیر ارائه نشده است، بنابراین ما انتظار داریم که در مورد بازی بعدی در اول مارس در نمایشگاه Wicked Inside ناشر Private Division که صرفاً به No Rest for the Wicked اختصاص داده شده است، بشنویم. این بازی مدتی پس از راه اندازی دسترسی زودهنگام در استیم، برای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S منتشر خواهد شد.

No Rest for the Wicked بخشی از خط تولید تاثیرگذار Take-Two برای سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ است، از جمله GTA 6، یهودای کن لوینیک IP جدید اکشن ماجراجویی در همکاری بین Private Division و توسعه دهنده Pokémon Game Freak با اسم رمز Project Bloom، سیم کارت دنج Hobbit life قصه های شایرو TopSpin 2K25.

Take-Two همچنین در گزارش درآمد خود اعلام کرد که به دنبال اتخاذ اقدامات «حتی قوی‌تر» در برنامه کاهش هزینه‌ها برای کاهش هزینه‌ها است، اگرچه گفته است که این کار را انجام داده است. “بدون برنامه فعلی” برای اخراج کارکنان.


منبع: https://www.eurogamer.net/ori-and-the-blind-forest-studio-delays-upcoming-action-rpg?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *