استودیو ۱۱ بیت تاریخ انتشار The Thaumaturge را به ماه مارس منتقل می کند

Thaumaturge اکنون کمی دیرتر از زمان برنامه ریزی شده یعنی در ۴ مارس عرضه می شود، علیرغم اینکه کار روی بازی تکمیل شده است.

ناشر ۱۱ Bit Studios امروز در رسانه‌های اجتماعی نوشت که به‌دلیل «دوره شلوغ عرضه فوریه» به‌طور فعال تصمیم گرفته است تا بازی را به تعویق بیندازد. نسخه‌های این ماه شامل جمجمه و استخوان‌های یوبی‌سافت (در شانزدهم) و فاینال فانتزی ۷ دوباره تولد (در بیست و نهم) می‌شود.

این ناشر در نامه ای نوشت: «بازی کامل است، اما ما می خواهیم به آن فضا بدهیم تا بتوان از آن طوری که فکر می کنیم شایسته آن است لذت برد.» پست در X. “شما را در سال ۱۹۰۵ ورشو می بینم و از شکیبایی شما متشکرم!”

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

Thaumaturge اثر توسعه‌دهنده Fool’s Theory، «مجموعه ای از کهنه سربازان AAA» است که کارشان شامل RPG جهان باز Seven: The Days Long Gone و بازسازی در حال توسعه Witcher اصلی برای CD Projekt است.

یک سال پیش رسما رونمایی شد Thaumaturge نشان داده شد که یک RPG داستان محور ایزومتریک است با تمرکز بر توسعه شخصیت و مکانیک تحقیق، در یک نسخه ماوراء طبیعی از اوایل قرن ۲۰ لهستان.

داستان آن به بافت تاریخی – الحاق لهستان به روسیه – با پیچشی فراطبیعی می‌پردازد، یعنی “دنیای معنوی تحت هدایت قدرت‌هایی که فراتر از درک انسان‌های معمولی است”.

چیزهای جالب – در اینجا امیدواریم که ارزش کمی صبر اضافی را داشته باشد!


منبع: https://www.eurogamer.net/11-bit-studios-moves-the-thaumaturge-release-date-to-march?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *