اسنپ ​​۱۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند

اسنپ، شرکت مادر اسنپ چت، ۱۰ درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند. و توسط سخنگوی شرکت تایید شد. این شرکت تعداد کل کارمندان خود را در پایان سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ ۵۳۶۷ گزارش کرده است، بنابراین اخراج حدود ۵۴۰ نفر را تحت تأثیر قرار می دهد.

اسنپ ​​این تصمیم را در تشکیل پرونده SEC مورد بحث قرار داد و گفت که اخراج کارکنان “بهترین موقعیت را برای کسب و کار ما برای اجرای بالاترین اولویت های ما خواهد داشت” و اطمینان حاصل می کند که “ظرفیت سرمایه گذاری تدریجی” را در طول زمان دارد. این شرکت به ما گفت که اخراج کارکنان برای “کاهش سلسله مراتب و ارتقای همکاری حضوری” ضروری است. هیچکدام از آن جملات واقعاً معنایی ندارند، پس بیایید به آن ادامه دهیم "تجدید ساختار شرکت ها." 

اسنپ ​​در این پرونده گفته است که برای کارمندان آسیب دیده بسته های اخراج صادر می کند، اما اطلاعات خاصی در مورد جزئیات بسته وجود ندارد. سخنگوی اسنپ تایید کرد Engadget که “بر حمایت از اعضای تیم در حال خروج ما متمرکز شده است.”

این اخراج ها درست یک روز قبل از برنامه ریزی اسنپ برای گزارش درآمدهای سه ماهه چهارم برای سال ۲۰۲۳ اتفاق می افتد. این شرکت در واقع در سه ماهه سوم عملکرد بسیار خوبی داشت و انتظارات وال استریت را تا حدود پنج درصد پشت سر گذاشت.

اگر گزارش سود فردا بد باشد، نشان می دهد که چرا این اخراج ها ضروری است. از سوی دیگر، اگر بهتر از حد انتظار باشد، اسنپ ممکن است همین الان این اخراج ها را اعلام کند تا پس از یک چهارم سود مالی از انجام این کار جلوگیری کند. هیچ کس دوست ندارد یک شرکت بزرگ را پس از لاف زدن در مورد درآمد، به شدت کاهش دهد. اسنپ ​​به ما گفت که این شرکت در یک “دوره آرام” تا زمانی که گزارش مالی سه ماهه چهارم فردا کاهش یابد.

این به دنبال دور دیگری از اخراج در ماه نوامبر است که در آن با این حال، هر دوی این اخبار در مقایسه با کشتار گسترده اسنپ در سال ۲۰۲۲ کمرنگ است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/snap-is-laying-off-10-percent-of-its-workforce-161146546.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/snap-is-laying-off-10-percent-of-its-workforce-161146546.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *