تاریخ راه اندازی فصل ۲۰ Apex Legends تایید شد، ارتقاء Legend جدید توضیح داده شد

Apex Legends: Breakout، بیستمین فصل از نبرد رویال سریع در روز سه‌شنبه، ۱۳ فوریه منتشر می‌شود و چند تغییر بزرگ از جمله سیستم ارتقاء Legend جدید، حذف Shields از غارت زمین و تنظیم مجدد رتبه‌بندی در راه است.

برای جشن گرفتن پنجمین سالگرد بازی، نقشه‌ها پر از کنفتی‌ها و بادکنک‌های جشن می‌شوند، به‌علاوه پتانسیل کسب شش لجند که قبلاً فقط از طریق ارز ممتاز در دسترس بود.

اگر Apex را روی یک کنسول نسل بعدی بازی می‌کنید، ممکن است از شنیدن این موضوع خوشحال شوید که Breakout 120 هرتز را برای شما و همچنین محرک‌های لمسی و تطبیقی ​​برای کنترلرها معرفی می‌کند. این از زمان راه اندازی برای همه کاربران PS5 و Xbox Series S/X اعمال خواهد شد.

بنابراین، سیستم جدید ارتقاء Legend چیست؟ همانطور که در یک مسابقه بازی می کنید، Evo را برای پیشرفت از طریق یک ردیاب به دست خواهید آورد. وقتی نقاط خاصی را روی آن زدید، دو انتخاب به شما داده می شود که چگونه می خواهید Legend خود را ارتقا دهید. انتخاب نهایی در این ردیاب، کسب سپر قرمز مورد علاقه است.

شیلدها به طور کامل از لوت زمین حذف می‌شوند و در کنار ارتقاهای Legend شما ارتقا می‌یابند، اما همچنان می‌توانید از طریق نوع خاصی از Shield Cell، شیلدهای دیگران را از Deathboxes بدزدید.


افسانه‌های اوج، هنر منظر رسمی لبه جهان را به نمایش می‌گذارند
جشن ها حتی به لبه جهانی هم رسیده است. | اعتبار تصویر: Respawn Entertainment.

Crafting Materials به طور کامل در سراسر نقشه حذف شده است و Replicators اکنون برای همه رایگان است. بازیکنان می توانند یک بار در هر مسابقه از آنها استفاده کنند، اما زمان ایجاد چیزی به طور قابل توجهی افزایش یافته است. اقلام موجود در آنها به اقلام عمدتا شفابخش کاهش یافته است.

چرخش نقشه برای Breakout به صورت Stormpoint، Olympus و World’s Edge خواهد بود. Mixtape یک نقشه کاملاً جدید دارد که ادای احترام به دره اصلی کینگ به نام “Thunderdome” است. همچنین، مواظب یک نمایشگاه جدید در موزه Apex در World’s Edge باشید که تاریخ بازی را جشن می‌گیرد یا از محل لابی دیدن کنید تا به هر دانشی که از دست داده‌اید پی ببرید.

در زمان راه‌اندازی حالت محدود جدیدی به نام Straight Shot وجود خواهد داشت که هدف آن این است که شما را سریع‌تر به ضخامت یک بازی Apex برساند. همچنین، حالت بسیار محبوب Three Strikes در اواخر فصل به Mix Tape بازخواهد گشت.


تصویر تیزر نقشه رسمی رعد و برق افسانه های apex breakout
به Thunderdome خوش آمدید! | اعتبار تصویر: Respawn Entertainment.

در شروع Breakout یک بازنشانی کامل رتبه و بازگشت RP (امتیازهای رتبه‌بندی شده) وجود خواهد داشت. Matchmaking دیگر به ارزش MMR شما (رتبه‌بندی Matchmaking) متکی نخواهد بود، بلکه فقط با ارزش RP شما تعیین می‌شود. همچنین، هیچ تطبیق رتبه سختی وجود ندارد، اگر طلایی هستید، این شانس وجود دارد که بتوانید کبریت نقره یا کبریت طلایی یا پلات دریافت کنید.

اگر به‌عنوان سه نفر در صف قرار می‌گیرید، مسابقه‌ساز بالاترین ارزش RP آن تیم را در نظر می‌گیرد و با آن مسابقه می‌دهد.

سیستم امتیازدهی برای به دست آوردن RP نیز تغییر یافته است تا برای همه شفاف‌تر باشد و برای کشتن پاداش بیشتری داشته باشد، اگرچه موقعیت شلیک شما همچنان مهم است. شما برای بیرون بردن هر فردی که رتبه بالاتری دارد، جایزه دریافت خواهید کرد که به آن “پاداش چلنجر” می گویند و برای کشتن تصادفی فردی که رتبه پایین تر از شماست جریمه نمی شوید.

همچنین، اگر بتوانید برای مدتی در پنج جایگاه برتر باقی بمانید (معروف به streak)، RP بیشتری کسب خواهید کرد. هرچه رگه خود را بیشتر نگه دارید، RP بیشتری به دست خواهید آورد. با این حال، مسابقات موقت و آزمایش‌های تبلیغاتی برای Breakout حذف شده‌اند.


apex legends breakout apex Championship نمایشگاه تصویر رسمی
آیا شما می توانید قهرمان بعدی Apex باشید؟ | اعتبار تصویر: Respawn Entertainment.

در نهایت، چند نکته دیگر در مورد Breakout وجود دارد. Wattson اکنون می‌تواند دوباره Pylon‌ها را روی هم قرار دهد و یک ارتقای Pylon وجود دارد که به آن اجازه می‌دهد در صورت شکستگی، Arc Stars ایجاد کند. استقرار پهپاد و انتقال فراخوان کریپتو در حال تسریع است، و من از کنفرانس مطبوعاتی آنلاین دریافتم که Ash ممکن است یک یا دو ارتقاء قوی دریافت کند.

Digital Threat 1x دیگر با SMG ها سازگار نیست، فقط می توانید آن را به Shotguns و Pistols اضافه کنید. Repeater 30-30 و Hemlok هر دو عصب کشی شده اند و همچنین بسته مراقبت و تعادل سلاح برای فصل تغییر می کند.

این تیم همچنین از مشکل Steam Configs آگاه است و در حال حاضر در حال کار بر روی رفع این مشکل است. آنها، قابل درک، نمی‌خواستند اشاره کنند که این اصلاحات چه زمانی ارائه می‌شوند، اما به ما اطمینان دادند که فعالانه روی آن هستند.

فعلا همین! Apex Legends: Breakout در روز سه‌شنبه، ۱۳ فوریه ۲۰۲۴ برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series S/X، PC و Nintendo Switch عرضه می‌شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/apex-legends-season-20-launch-date-confirmed-new-legend-upgrades-explained?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *