اسنپ ​​۱۰ درصد از کارکنان خود را کاهش می دهد

درآمد این شرکت در سال گذشته دو بار کاهش یافت زیرا در تلاش بود تا فراتر از بازار کند تبلیغات دیجیتال گسترش یابد.

اسنپ ​​قصد دارد حدود ۱۰ درصد از کارکنان خود را اخراج کند زیرا این شرکت همچنان با کاهش بازار تبلیغات دیجیتال مبارزه می کند. این شرکت در ابتدای سال ۲۰۲۳ حدود ۵۳۰۰ کارمند داشت. اسنپ قبلاً ۲۰ درصد از کارکنان خود را در سال ۲۰۲۲ کاهش داد و کاهش کمتری ۳ درصدی در سال ۲۰۲۳ داشت.

اسنپ ​​برای گسترش فراتر از محصول اصلی شبکه اجتماعی خود تلاش کرده است. عینک های واقعیت افزوده آن هرگز به طور گسترده در دسترس قرار نگرفت و سایر پروژه های سخت افزاری مانند پهپاد سلفی مدت کوتاهی پس از عرضه کنار گذاشته شدند. حتی محصولاتی که در اسنپ چت راه اندازی شده اند، مانند Spotlight شبیه به TikTok و سرویس اشتراک اسنپ چت پلاس، نتوانسته اند با سرعتی که شرکت انتظار داشت رشد کنند.

در همین حال، این شرکت در سال‌های اخیر با چالش‌هایی مانند سایر شرکت‌های فناوری و رسانه مواجه بوده است: بازار تبلیغات در حال کاهش و چالش‌های مقابله با محدودیت‌های اپل در ردیابی کاربران در iOS. درآمد این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ افزایش یافت، اما پس از دو فصل کاهش به وجود آمد. اسنپ ​​قرار است فردا بعدازظهر درآمد سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ خود را گزارش کند.

اسنپ ​​نگفت که اخراج ها در کجا متمرکز خواهند شد. این شرکت گفت که این کاهش‌ها برای «بهترین موقعیت کسب‌وکار ما برای اجرای بالاترین اولویت‌ها و اطمینان از ظرفیت سرمایه‌گذاری تدریجی برای حمایت از رشد خود در طول زمان است». اسنپ ​​انتظار دارد تا ۷۵ میلیون دلار برای انفصال و هزینه های مربوطه هزینه کند.

ایوان اشپیگل، مدیر عامل اسنپ، اهداف بلندپروازانه ای را برای سال ۲۰۲۴ تعیین کرده است. این شرکت امیدوار است که کاربران روزانه را تا حدود ۱۷ درصد افزایش دهد، درآمد تبلیغات را تا ۲۰ درصد افزایش دهد و مشترکین اسنپ چت پلاس را از ۷ میلیون فعلی، دو برابر کند. در ماه اکتبر گزارش شده است. اما این شرکت به طور مداوم اهداف داخلی خود را از دست داده است و در عین حال از پول نقد استفاده می کند.

فرین جی، سخنگوی اسنپ در ایمیلی به اسنپ گفت: “ما در حال سازماندهی مجدد تیم خود برای کاهش سلسله مراتب و ارتقای همکاری حضوری هستیم. ما بر حمایت از اعضای تیم در حال خروج خود تمرکز کرده ایم و از کار سخت و کمک های فراوان آنها به اسنپ بسیار سپاسگزاریم.” آستانه.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/5/24062044/snap-layoffs-10-percent-staff-snapchat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *