اسپین آف Supermassive’s Dead by Daylight “The Casting of Frank Stone” است.

بازی Supermassive به تازگی تریلر بازی داستانی تعاملی تک نفره آینده خود را منتشر کرده است که در Dead by Daylight کائنات. ریخته گری فرانک استون یک ماجراجویی داستانی شخصیت محور است که تمام انتخاب شخصیت و تنش عناوین توسعه یافته Supermassive مانند تا سحر و معدن.

سازنده وعده “انتخاب های قدرتمند زندگی یا مرگ” و یک بازیگر کاملاً جدید از شخصیت ها را می دهد. Supermassive می گوید این یک “راه کاملاً جدید برای طرفداران ترسناک” است. برای تجربه فرنچایز و این چیزی کم گفته است. Dead by Deadlight یک عنوان چند نفره نامتقارن است که در آن یک بازیکن قاتل است و بقیه در تلاش برای زنده ماندن هستند. این مانند یک نسخه واقعاً شدید از مخفی کاری است. بدیهی است که یک ماجراجویی تک نفره باید کاملاً متفاوت باشد، که مطمئناً تریلر به آن متمایل است.

همانطور که می بینید، بازی کند، بداخلاق و سینمایی به نظر می رسد که یک انحراف کامل از منبع اصلی است. تریلر جزئیات واقعی گیم پلی بازی را ندارد، اما چند عکس اول شخص از چراغ قوه در جنگل وجود دارد، پس این چیزی است.

ما قبلا می دانستند که این کراس اوور در دست ساخت است، اما اولین تریلر در The Game Awards اولین نگاه واقعی ما به بازی است. Supermassive به دلیل قرار دادن چرخش B-horror خودش روی چیزها شناخته شده است، بنابراین ریخته گری فرانک استون زمانی که در سال ۲۰۲۴ برای Xbox X/S و رایانه های شخصی از طریق Steam و Windows عرضه می شود، زمان خوبی است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/supermassives-dead-by-daylight-spin-off-is-the-casting-of-frank-stone-020153336.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/supermassives-dead-by-daylight-spin-off-is-the-casting-of-frank-stone-020153336.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *