اسپیکر بلوتوث بزرگ در یک بسته کوچک

اسپیکر بلوتوث بزرگ در یک بسته کوچک

با نادیده گرفتن برنامه برای لحظه‌ای، کنترل‌های Soundcore X500 بسیار ساده هستند و شش دکمه را انجام می‌دهند – پنج تای آن‌ها فقط یک کار را واقعاً انجام می‌دهند. به ترتیب، از چپ به راست، دکمه روشن/خاموش، دکمه بلوتوث، کنترل اکولایزر، کاهش صدا، پخش/مکث و افزایش صدا وجود دارد.

اکثر عملکردها، از جمله پرش آهنگ، با ضربه زدن یا نگه داشتن دکمه روشن/خاموش به چند روش قابل دستیابی هستند. زمانی که به آن عادت کرده اید، این کار راحت است، اما برای از بین بردن همه چیز به مدتی با دفترچه راهنما نیاز دارد. البته، از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می شود، بنابراین می توانید تمام آن را از طریق آن کنترل کنید. اگر از Spotify، Tidal یا Apple Music استفاده می کنید، هر کاری که با آن برنامه خاص انجام دهید از طریق خود بلندگو منعکس می شود. قبل از اینکه به یاد بیاوریم که ریموت کنترلی که به دنبالش بودیم، دستگاه چند منظوره ای است که در جیبمان داریم، برای مدت کوتاهی از نبود ریموت گلایه مندیم.

بله، Soundcore می‌توانست همه چیز را در اینجا حل کند. اما پس از استفاده واقعی از بلندگو، متوجه می شوید که این فقط یک مورد اضافه کردن هزینه و پیچیدگی در جایی است که نیازی به آن نیست.


منبع: https://www.slashgear.com/1441739/soundcore-motion-x500-review-high-volume-bluetooth-speaker/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *