اشتراک های Sling TV برای ماه اول شما نیمی از قیمت است

ترفیع در Sling TV 50 درصد از ماه اول خدمات خود را در حال انجام است. Sling پیشنهادات خود را به دو بخش تقسیم می کند: رنگ آبی و پرتقال بنده ، با کانال های مختلف در هر بسته. این موارد معمولاً با ۴۰ دلار در ماه به طور جداگانه یا ۵۵ دلار در ماه ترکیب می شوند ، اما اکنون پس از تخفیف به ۲۰ دلار و ۲۷٫۵۰ دلار کاهش می یابد. برخلاف اشتراک کابلی، می توانید لغو هر زمان که بخواهید بدون جریمه Sling TV یکی از راه‌های بسیاری برای تماشای کانال‌های تلویزیونی زنده، از جمله ایستگاه‌های ورزشی و خبری، بدون داشتن تعهد یا قیمت بالاتر کابل است. ما آن را انتخاب برتر در خودمان نامیدیم راهنمای پخش زنده تلویزیون.

Sling TV توصیه ما برای شخصی‌سازی‌ترین سرویس پخش زنده تلویزیونی است که به شما امکان می‌دهد فقط کانال‌هایی را که می‌خواهید بدون پرداخت هزینه برای تعداد زیادی که تماشا نمی‌کنید، دریافت کنید. Sling Orange شامل شش کانال انحصاری مانند ایستگاه های ESPN و Disney Channel است، در حالی که Sling Blue 14 کانال انحصاری از جمله FS1، MSNBC و Fox News را در اختیار شما قرار می دهد. هر دو گزینه دارای ۲۴ کانال دیگر مانند CNN ، BET و TNT هستند. علاوه بر این دو بسته، می‌توانید از تعدادی بسته الحاقی که بین ۶ تا ۱۱ دلار در ماه قیمت دارند، انتخاب کنید. این موارد شامل مجموعه‌های ورزشی، کرایه‌های مناسب برای کودکان، کانال‌های سبک زندگی و بسته‌های خبری است. امکانات اضافی شامل Starz، Showtime و Acorn است که ۲ تا ۱۰ دلار به صورت حساب ماهانه شما اضافه می کند. در مناطق بزرگتر بازار (مانند لس آنجلس، سیاتل، دالاس، نیویورک و میامی)، Sling TV همچنین بدون هزینه اضافی به کانال های محلی NBC، ABC و Fox وابسته می دهد.

ما شیوه سازماندهی منوها را دوست داشتیم و آنها را به راحتی می دیدیم. این سرویس همچنین کار خوبی را برای توصیه مطالب برای تماشای بر اساس تاریخ خود انجام می دهد. ما با یخ زدن سرویس‌ها گهگاه مشکلی داشتیم و احساس می‌کردیم که ۵۰ ساعت کمک هزینه DVR می‌تواند سخاوتمندانه‌تر باشد، اما اگر به دنبال جایگزین ارزان‌تری برای کابل هستید و نمی‌خواهید برای کانال‌هایی که نیاز ندارید پولی بپردازید، اسلینگ راه خوبی برای رفتن است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sling-tv-subscriptions-are-half-price-for-your-first-month-174537428.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/sling-tv-subscriptions-are-half-price-for-your-first-month-174537428.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *