اشکال تعادل صوتی مک که اپل حدود ۱۲ سال پیش می دانست هنوز وجود دارد

اپل با وجود اینکه تقریباً ۱۲ سال پیش به این مشکل اذعان داشت، هنوز مشکلی را در macOS برطرف نکرده است که باعث می‌شود تعادل صوتی در مک‌ها تحت شرایط خاصی تغییر کند.

اشکال تعادل صوتی مک که اپل حدود ۱۲ سال پیش می دانست هنوز وجود دارد
توسعه‌دهنده‌ای به نام Fabian این مشکل را امروز در یک صفحه برجسته کرد پست در X (توئیتر سابق)، ادعا می‌کند که اپل “هنوز باگ تعادل صوتی چپ/راست در macOS را برطرف نکرده است. من هنوز باید از یک برنامه برای رفع خودکار آن استفاده کنم. برنامه مربوط به سال ۲۰۱۵ است، یعنی ما به ۱۰ مورد نزدیک می‌شویم. سالگرد سالگرد [of the bug]”

قفل تعادل برنامه مورد نظر، یک دانلود رایگان از نرم افزار Tunabelly است. ادامه وجود این باگ توسط سایر کاربرانی که به پست X پاسخ دادند و در مورد آن نظر دادند تأیید شد. اخبار هکرها. با این حال، به نظر می رسد که این موضوع حتی بیشتر از آنچه در ابتدا فابیان تصور می کرد ادامه داشته است.

نوشتن در سال ۲۰۱۳ در StackExchangeیکی از کاربران ادعا کرد که در سال ۲۰۰۳ همان باگ را در چندین مک تجربه کرده است. چه اینطور باشد یا نه، چیزی که ما می دانیم این است که اپل در ۱۲ فوریه ۲۰۱۲ این اشکال را تایید کرد. سند پشتیبانی Mac OS X 10.2، که دیگر در وب سایت اپل نیست، اما از طریق دستگاه Wayback در آرشیو اینترنت قابل بازیابی است. اپل در آن می گوید:

در برخی موارد تعادل صوتی ممکن است به طور غیرمنتظره ای به سمت کانال چپ یا راست حرکت کند. در صورتی که وقتی ریزپردازنده کامپیوتر تحت بار زیادی است، به سرعت کلیدهای کاهش یا افزایش صدا را فشار دهید.

برای رفع مشکل، اپل به کاربران توصیه می‌کند که پانل صدا را در تنظیمات سیستم (اکنون تنظیمات سیستم) باز کرده و «لغزنده تعادل صوتی را به موقعیت دلخواه بکشید».

با توجه به توصیه‌های اپل در آن زمان، به نظر می‌رسد که این شرکت در زمان انتشار سند پشتیبانی نتوانسته بود راه حل مناسبی را ارائه دهد، که این سوال را ایجاد می‌کند که آیا هنوز هیچ راه حلی برای این باگ ندارد و به همین دلیل است که شرکت اجازه داده است تا به امروز در نسخه های متوالی Mac OS X و macOS باقی بماند.

آیا تعادل صوتی را در مک خود تجربه کرده اید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

جمع بندی های مرتبط: macOS Sonoma
انجمن های مرتبط: macOS Monterey، macOS در راه است، macOS Sonoma


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/14/macos-audio-bug-still-exists-12-years/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *