افت بزرگ ویژگی اندروید چند سیستم عامل Wear OS جدید و ترفندهای خانه هوشمند را اضافه می کند

افت بزرگ ویژگی اندروید چند سیستم عامل Wear OS جدید و ترفندهای خانه هوشمند را اضافه می کند

گوگل در میان به‌روزرسانی‌های اصلی مانند به‌روزرسانی‌های بزرگ، وارد شیار ارائه ویژگی‌های جدید اندروید شده است اندروید ۱۴و اگر از ساعت Wear OS بر روی مچ دست خود برای کنترل خانه هوشمند خود استفاده کنید، آخرین مورد از این موارد به ویژه مفید است.

در مجموع ۱۱ ویژگی جدید وجود دارد پست وبلاگ گوگلدر طیف وسیعی از دستگاه‌ها – اما شاید Wear OS هستند که جالب‌تر هستند. به عنوان مثال، اکنون می توانید طیف وسیع تری از لوازم خانگی را از مچ دست خود کنترل کنید، از جمله جاروبرقی ربات و جاروبرقی، و یک میانبر Google Assistant را روی صفحه ساعت خود قرار دهید.

علاوه بر این، اکنون می توانید از مال خود استفاده کنید ساعت هوشمند سیستم عامل بپوشید برای تنظیم وضعیت خود به عنوان خانه یا خارج از خانه در برنامه Google Home، به جای اینکه به تلفن خود تکیه کنید. این می‌تواند طیف وسیعی از اقدامات خانه هوشمند را برای زمانی که خانه را ترک می‌کنید یا به آن بازمی‌گردید، آغاز کند.

همچنین “به زودی” برای Wear OS پشتیبانی می شود روال های دستیار Google: این روال‌ها گروه‌هایی از اقدامات را جمع می‌کنند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای روشن کردن چراغ‌ها و گرمایش به طور همزمان استفاده کنید، یا دستورالعمل‌های مربوط به کار را دریافت کنید و دستور کار خود را با یک فرمان برای شما خوانده شود.

حتی به روز رسانی های بیشتر

به‌روزرسانی‌های اندروید به Wear OS محدود نمی‌شوند. پیام‌های Google در حال دریافت تم‌های پس‌زمینه سفارشی برای پیام‌های صوتی و واکنش‌های اموجی تمام‌صفحه به متون است (بله، دقیقاً مانند iMessage) – می‌توانید درباره این ارتقاها بیشتر بخوانید. اینجا.

Google TV در حال دریافت ۱۰ کانال رایگان دیگر در ایالات متحده است به بیش از ۱۰۰ کانال اضافه کنید که در حال حاضر در دسترس هستند. گوگل به طور مشخص نمی گوید این کانال ها چیست، اما می گوید که فیلم ها، ورزش ها و نمایش های بازی را پوشش می دهند.

اگر از گوشی اندرویدی خود به عنوان FIDO2 استفاده می کنید کلید امنیتیسپس اندروید قابلیت تنظیم یک کد پین سفارشی را اضافه می‌کند – به این معنی که اگر کسی گوشی هوشمند شما را در دست بگیرد، نمی‌تواند بدون پین از آن به عنوان یک کلید امنیتی استفاده کند.

در نهایت، گوگل در حال افزودن چند هوش مصنوعی اضافی به ویژگی TalkBack در اندروید است (که آنچه را که روی صفحه نمایش برای افرادی که دارای اختلالات بینایی هستند توضیح می‌دهد) و ویژگی Live Captions (که به صورت بلادرنگ صدا را زیرنویس می‌کند) را گسترش می‌دهد تا زبان‌های بیشتری را پوشش دهد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/android/big-android-feature-drop-adds-some-cool-new-wear-os-and-smart-home-tricks

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *