افزایش فروش بهاره سامسونگ با تخفیف های بزرگ در گوشی های هوشمند، ساعت، تبلت و لپ تاپ گلکسی

این آخر هفته، فروش جدیدی را در سامسونگ با صرفه جویی در بهترین گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های این شرکت دنبال می‌کنیم. این تخفیف ها بخشی از بزرگتر سامسونگ است فروش بهاره سامسونگ را کشف کنیدکه هفته گذشته پوشش آن را با معاملاتی در مورد مانیتور، فضای ذخیره سازی، صدا و موارد دیگر آغاز کردیم.

افزایش فروش بهاره سامسونگ با تخفیف های بزرگ در گوشی های هوشمند، ساعت، تبلت و لپ تاپ گلکسیتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

را بهترین معامله مانیتور از پست اصلی ما هنوز زنده است: می توانید مانیتور هوشمند ViewFinity S9 5K را برای آن تهیه کنید ۸۹۹٫۹۹ دلار، از ۱۵۹۹٫۹۹ دلار کاهش یافته است. با ۷۰۰ دلار تخفیف، دومین قیمت بسیار مناسب در صفحه نمایش ۲۰۲۳ است که دارای صفحه نمایش مات، دوربین ماژولار ۴K SlimFit و پشتیبانی از Thunderbolt 4 است.

علاوه بر این، زمانی که شما برای کسب اطلاعات بیشتر ثبت نام کنید در مورد مجموعه محصولات صوتی و تلویزیونی آینده سامسونگ، می توانید ۱۰۰ دلار از خرید خود تخفیف بگیرید. لیست جدید تلویزیون ها و تجهیزات صوتی سامسونگ قرار است در ۲۱ مارس رونمایی شود و این پیشنهاد تخفیف ۱۰۰ دلاری تا آن تاریخ در دسترس خواهد بود.

گوشی های هوشمند


جدیدترین گوشی های هوشمند سامسونگ در ژانویه عرضه شد و می توانید آن را دریافت کنید چند تخفیف نسبتا بزرگ در دستگاه ها در حال حاضر اکثر این پیشنهادات شما را ملزم به معامله با یک تلفن هوشمند موجود می‌کند و به عنوان اعتبار در صورتحساب شما اعمال می‌شود، و سامسونگ تخفیف‌هایی را از اپراتورهایی مانند AT&T، Verizon، T-Mobile و US Cellular پوشش می‌دهد.

ساعت های هوشمند


از نظر ساعت‌های هوشمند، سامسونگ این ویژگی را دارد Galaxy Watch6 و Watch5 در حال فروش، با حداکثر ۴۰۰ دلار پس انداز. می‌توانید این ساعت‌های هوشمند را با تخفیف نقدی مستقیم دریافت کنید یا یک طرح تلفن همراه را انتخاب کنید و با یک معامله واجد شرایط به پس‌انداز بیشتری دسترسی پیدا کنید.

قرص


مشابه گوشی‌های هوشمند گلکسی، سامسونگ هم برای مدل‌های تلفن همراه و هم بر روی مدل‌های Wi-Fi خط Galaxy Tab تخفیف ارائه می‌کند. اگر از مدل‌های Wi-Fi استفاده می‌کنید، بسته به مدل، می‌توانید حدود ۱۰۰ دلار از قیمت پایه سری گلکسی تب اس ۹ تخفیف بگیرید.

اگر دستگاه‌های تلفن همراه را از شرکت‌های مخابراتی شرکت‌کننده انتخاب کنید، می‌توانید پس‌اندازهای بیشتری را در قالب اعتبار صورت‌حساب پس از معاملات واجد شرایط دریافت کنید.

لپ تاپ ها


سامسونگ چند معامله لپ‌تاپ با تخفیف‌های قابل توجهی دارد که در زیر به اشتراک گذاشته شده است، اما لازم به ذکر است که اگر دستگاهی برای معامله دارید، می‌توانید در این رایانه‌ها امتیاز بیشتری دریافت کنید. برای گلکسی بوک ۴، سامسونگ همچنین یک SSD قابل حمل ۲ ترابایتی رایگان (قیمت ۲۱۹٫۹۹ دلار) با خرید مدل‌های منتخب ارائه می‌کند.

سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/10/samsungs-spring-sale-expands/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *