فیلم جدید برادران سوپر ماریو در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد

نینتندو و ایلومینیشن ساخت جدید Super Mario Bros را تایید کردند. این فیلم در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

همانطور که توسط شیگرو میاموتو، خالق ماریو، در تبلیغات ویژه ای که برای ۱۰ ماه مارس آماده شده بود – که در زبان محاوره ای به عنوان روز ماریو شناخته می شود، فاش شد – دنباله آن “دنیای ماریو را بیشتر گسترش می دهد” و در ۳ آوریل ۲۰۲۶ منتشر می شود.


فیلم جدید برادران سوپر ماریو در سال ۲۰۲۶ اکران خواهد شدفیلم برادران سوپر ماریو | کلیپ دوره آموزشی هلو پرنسس


فیلم برادران سوپر ماریو.

میاموتو از طریق ویدیویی که اوایل امروز در کانال های رسمی نینتندو ایکس/تویتر آپلود شد، گفت: «از آنجایی که امروز روز ماریو است، من چیزی برای به اشتراک گذاشتن با همه شما دارم.

ما اکنون در حال کار با افراد حاضر در ایلومینیشن روی یک فیلم انیمیشن جدید بر اساس دنیای Super Mario Bros هستیم.

“فیلم برادران سوپر ماریو که بهار گذشته اکران شد، همچنان توسط افراد زیادی از جمله در تعطیلات و تا امسال تماشا می شود!” میاموتو افزود. “از همگی خیلی ممنونم.

میاموتو گفت: «تیم ایلومینیشن که روی فیلم برادران سوپر ماریو کار می‌کردند، این فیلم جدید را نیز به همراه نینتندو تولید می‌کنند.» سپس کریس ملداندری از ایلومینیشن را معرفی کرد.

“من هیجان زده هستم که اینجا در کنار میاموتو سان هستم تا رسماً بازگشتمان به برادران سوپر ماریو را اعلام کنم. کارگردانان ما، آرون هوروث و مایکل جلنیک، و هنرمندان بسیار با استعداد از استودیو ایلومینیشن پاریس – که پادشاهی قارچ را در پاریس زنده کردند. فیلم برادران سوپر ماریو – مشغول کار، صحنه‌های استوری‌برد و توسعه طراحی صحنه برای محیط‌های جدید بوده است.

ما به زودی انیمیشن را شروع می کنیم، و مطمئن باشید، ما روی تمام جزئیات وسواس خواهیم داشت تا آن را درست انجام دهیم.”

ملداندری تایید کرد که این فیلم در ۳ آوریل ۲۰۲۶ در ایالات متحده و “بسیاری از بازارهای دیگر در سطح جهان” اکران خواهد شد.

در مورد اینکه فیلم چه چیزی را در بر خواهد داشت؟ خب، میاموتو مثل همیشه کم حرف است.

میاموتو با کنایه گفت: «در مورد جزئیات فیلم جدید، همانطور که اغلب می‌گویم، وقتی در مرحله‌ای قرار گرفتیم که آماده اشتراک‌گذاری بیشتر شدیم، به شما اطلاع خواهیم داد. “این بار، ما به گسترش بیشتر دنیای ماریو فکر می کنیم و داستان روشن و سرگرم کننده ای خواهد داشت.”

فیلم برادران سوپر ماریو نینتندو یک موفقیت بزرگ بودبا شکستن رکورد بزرگترین آخر هفته افتتاحیه هر فیلم انیمیشنی. این فیلم از زمان اولین نمایش خود ۳۷۷ میلیون دلار فروش بلیت در سرتاسر جهان به ارمغان آورد و رکورددار قبلی Frozen 2 را با ۳۵۸ میلیون دلار شکست.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این همچنین به ماریو بهترین افتتاحیه را برای هر بازی ویدیویی اقتباسی تا کنون، اعم از انیمیشن یا غیره، می دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/new-super-mario-bros-movie-will-release-in-2026?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *