افسانه ۴ – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

افسانه ۴در غیر این صورت به سادگی به عنوان شناخته شده است افسانه، قسمت بعدی از سری بازی های RPG فانتزی زبان در گونه است که در اصل توسط استودیو Lionhead ساخته شده است. این مجموعه اکنون در دست PlayGround Games است که در کنار ناشر Xbox Game Studios روی این محصول کار می کنند.

اگرچه ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشیم، نمی دانیم، تریلر فاش شده بازی در جشنواره بازی های تابستانی ۲۰۲۳ با درام و شوخ طبعی خود طرفداران را تحت تاثیر قرار داد و خوشحال کرد. این تریلر که حول یک مونولوگ از کمدین و بازیگر با استعداد بریتانیایی ریچارد آیواد ساخته شده است، یک علاقه‌مند به باغبانی را نشان می‌دهد که در یک چرخش ناگهانی، غول وحشتناکی است که یادآور جک و لوبیا است. در حالی که پیش‌نمایش هیچ مکانیزم بازی را نشان نمی‌داد، خوب است بدانید که طنز علامت تجاری سریال همچنان قوی است.

بیش از یک دهه از آخرین باری که خط اصلی را دیدیم می گذرد افسانه بازی برای عموم منتشر شد. بازی زمین بازی، معروف برای Forza Horizon سری، به نظر می رسد که از یک بازی مسابقه ای واقع گرایانه به یک RPG فانتزی پرش می کند. با این حال، این نوع حرکات نمایشی اغلب می تواند برای استودیوها و طرفداران به طور یکسان جواب دهد. به عنوان مثال، Insomniac Games با بازی دراماتیک و پر اکشن موفقیت زیادی کسب کرده است مرد عنکبوتی مارول سری – کاملاً در تضاد با سری پلتفرمر غریب اسپایرو که قبلا استودیو برای آن شناخته شده بود. با هر شانسی، Playground به پیروزی مشابهی دست خواهد یافت. در حال حاضر، برای یادگیری هر چیزی که در مورد آن می دانیم، ادامه مطلب را بخوانید افسانه ۴

افسانه ۴: تعقیب و گریز

  • چیست؟ چهارمین قسمت از مجموعه اصلی Fable
  • چه وقت آن بیرون میاید؟ هنوز تاریخ انتشار مشخص نشده است اما به این زودی ها منتظر نباشید
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ TBC، اما این یک انحصاری Xbox است

تاریخ انتشار و پلتفرم های Fable 4

اسکرین شات از تریلر رونمایی سینمایی Fable.  پری به یک گل نگاه می کند

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

افسانه ۴ در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد. اولین موردی که ما به آن امیدواریم، اواسط سال ۲۰۲۴ است، اگرچه سال ۲۰۲۵ بسیار محتمل تر به نظر می رسد.

فیل اسپنسر در طول یک اشاره کرد پادکست IGN که ما آن را قبلا دریافت می کنیم طومارهای بزرگ ۶اگرچه آن بازی نیز هنوز تاریخ انتشار ندارد و انتظار نمی رود که برای مدت طولانی منتشر شود.

با این حال، ما پلتفرم هایی را که می توانیم انتظار داشته باشیم، می دانیم افسانه ۴ فرود آمدن به عنوان یک انحصاری ایکس باکس، افسانه ۴ برای آزاد خواهد شد Xbox Series X، Xbox Series Sو PC، که در آن در دسترس خواهد بود Xbox Game Pass از روز اول معلوم نیست میاد یا نه ایکس باکس وان کنسول ها، اما بعید به نظر می رسد.

تریلرهای Fable 4

جدیدترین تریلر برای افسانه در رویداد Xbox Games Showcase منتشر شد که در ۱۲ ژوئن ۲۰۲۳ پخش شد. این یک تریلر سینمایی دیگر بود که ریچارد آیواده را در نقش یک تامین کننده فروتن میوه و سبزیجات نشان می داد در حالی که او از شیطنت های قهرمانان فانتزی محلی ناله می کرد. این یک تریلر سرگرم‌کننده بود، اما فقدان مشخصی از اطلاعات دقیق در مورد طرح گسترده‌تر یا مکانیک بازی ارائه می‌کرد. شما می توانید آن را در زیر بررسی کنید:

در حال حاضر، فقط دو افسانه تریلرهایی منتشر شده است: تریلر اعلامی اولین نمایش جهانی، و تریلر نمایش داده شده در نمایشگاه Xbox Games 2023. در این فاصله، می توانید به حساب رسمی ایکس باکس یوتیوب برای مراقبت از اطلاعات جدید

در زیر می‌توانید تریلر اعلامی اولین نمایش جهانی را مشاهده کنید:

گیم پلی Fable 4

یک جنگجو دشمن را به زمین می اندازد

(اعتبار تصویر: Playground Games)

در حالی که هنوز شاهد گیم پلی طولانی برای آن نیستیم افسانه، در جدیدترین تریلر اجمالی از آنچه ممکن است انتظار داشته باشیم وجود دارد. نبرد با شمشیر نشان داده شد، با یک جنگجو که در نبرد با یک راهزن قبل از انجام نوعی حرکت پایانی به تصویر کشیده شد و آنها را به زمین پرتاب کرد.

یکی دیگر از نماهای گیم‌پلی، شخصیت اصلی را نشان می‌دهد که یک بمب آتشین را به سمت گروهی از دشمنان پرتاب می‌کند، که نشان می‌دهد این نوع آیتم‌ها نیز ممکن است بازگشتی داشته باشند. متأسفانه، این تنها چیزی است که تا به حال دیده ایم، در کنار برخی از سینماهای درون موتوری.

با این اوصاف، آرون گرینبرگ، مدیر کل بازاریابی بازی های ایکس باکس در مایکروسافت، پس از فاش شدن این خبر به وضوح اعلام کرد که “بدیهی است که این یک بازی نقش آفرینی خواهد بود”.از طریق GamesRadar). اگرچه این به ما از نظر جزئیات کمی ادامه می دهد، اما تأیید می کند افسانه ۴ به احتمال زیاد بر داستان سرایی، شخصی سازی شخصیت ها و عاملیت پخش کننده، بسیار شبیه به نسخه های قبلی خود تأکید خواهد کرد.

اخبار Fable 4

قورباغه ای شاهزاده خانم پرنده را در افسانه می خورد

(اعتبار تصویر: مایکروسافت)

Xbox دوباره Fable را فاش کرد
فابل بود سرانجام در جریان رویداد Xbox Games Showcase 2023 دوباره رونمایی شد. چیز زیادی نمایش داده نشد، اما واضح است که بازی اکنون یک جهت تونال قوی و حال و هوای کمدی دارد. امیدواریم دفعه بعد که بازی را ببینیم، نگاهی به مکانیک بازی و همچنین انتظارات از داستان خواهیم داشت.

اکنون که همه چیزهایی را که باید درباره Fable 4 بدانید، می دانید، جمع بندی ما را بررسی کنید بزرگ‌ترین بازی‌های آینده که در سال ۲۰۲۳ و بعد از آن باید منتظر آنها باشیم.


منبع: https://www.techradar.com/news/fable-4-on-xbox-series-x-trailer-release-date-game-pass-and-what-we-know

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *