Sony State of Play: رویداد بعدی پلی استیشن چه زمانی برگزار می شود و چه چیزی را باید انتظار داشت؟

رویداد بعدی Sony State of Play هنوز اعلام نشده است، اما با توجه به اینکه اخیراً یکی از این رویدادها را دریافت کرده‌ایم، می‌تواند راه زیادی در پیش باشد.

از زمان شروع این سری در سال ۲۰۱۹، سونی از وضعیت بازی برای افشا استفاده کرده است The Last of Us 2 تاریخ انتشار، اولین فیلم گیم پلی برای شبح تسوشیما، و بیشتر. بنابراین، اگر می‌خواهید از اطلاعیه‌های بزرگ برای بازی‌های جدید PS5 مطلع شوید، همیشه ارزش آن را دارد که با پخش‌های زنده State of Play هماهنگ شوید.

آخرین State of Play در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۳ پخش شد و تاریخ انتشار آن مشخص شد فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره. علاوه بر این، ما تریلرهای جدیدی برای آن دریافت کردیم Marvel’s Spider-Man 2و Helldivers 2. در اینجا قرار است منتظر رویداد بعدی Sony State of Play باشیم.

وضعیت بازی بعدی سونی چه زمانی است؟

یک کنترلر PS5 در مقابل صفحه تلویزیون نگه داشته شده است

(اعتبار تصویر: Shutterstock / Girts Ragelis)

رویداد بعدی Sony State of Play هنوز فاش نشده است. این احتمال وجود دارد که در سال ۲۰۲۴ راه اندازی کنیم، اما باید منتظر ماند و دید.

از بازی بعدی Sony State of Play چه انتظاری داریم؟

سونی هنوز رویداد بعدی Sony State of Play را فاش نکرده است. با توجه به اینکه بازی بزرگ بعدی PS5 است فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره، این احتمال وجود دارد که رویداد بعدی در RPG آینده غواصی کند. جدای از آن، عناوین چند نفره زیادی مانند آن وجود دارد ماراتن در راهشان. در حال حاضر، در مورد آنچه در آینده نمایش داده خواهد شد، کمی در هوا است.

چه چیزی در آخرین State of Play سونی فاش شد؟

آخرین وضعیت بازی در ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۳ بود و ظاهری کاملاً جدید به ما داد فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره. علاوه بر این، محتوای جدید برای نمایش داده شد فوم استار، Helldivers 2و Resident Evil 4 DLC راه های جداگانه. می توانید به وبلاگ PS برای یک دور کامل از آنچه نشان داده شد.

اکشن زنده را از دست داده اید؟ ما ویدیوی نمایشی را در بالا جاسازی کرده‌ایم تا بتوانید همه چیزهایی را که از دست داده‌اید پیگیری کنید.

در آن زمان باید منتظر رویداد بعدی Sony State of Play باشیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد پلی استیشن، در اینجا لیستی از بازی های آینده PS5 قرار است در سال ۲۰۲۴ و پس از آن منتشر شود. برای بازی های پلی استیشن به طور خاص، به ما مراجعه کنید لیست بازی های جدید PS5


منبع: https://www.techradar.com/news/sony-state-of-play-when-is-the-next-playstation-event-and-what-to-expect

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *