افشای اطلاعات جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۴، جادوی ویرایش عکس هوش مصنوعی آن را به تصویر می کشد

افشای اطلاعات جدید سامسونگ گلکسی اس ۲۴، جادوی ویرایش عکس هوش مصنوعی آن را به تصویر می کشد

با نزدیک‌تر شدن به رونمایی رسمی این گوشی، نشت‌ها به هیچ وجه متوقف نمی‌شوند سامسونگ گلکسی اس ۲۴ تلفن‌ها در روز چهارشنبه، ۱۷ ژانویه – و آخرین فاش‌شده به ما، برخی از جادوی ویرایش عکس هوش مصنوعی را که این گوشی‌ها ارائه خواهند کرد، آزار می‌دهد.

سرفصل های اندروید به مواد ظاهراً بازاریابی برای طیف گلکسی اس ۲۴ دست یافته است، و آنها چند ترفند جالب را به نمایش می گذارند، شبیه ترفندهایی که با Google Photos در تلفن هایی مانند گوگل پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو.

ما می توانیم یک رابط ویرایش عکس را با a مشاهده کنیم تولید می کنند دکمه در پایین، و سوژه عکس بریده شده و سپس در کادر به سمت بالا حرکت می کند. ما یک نوع ویژگی مشابه را دیده‌ایم که در آن نشان داده شده است نشت های قبلی هم.

پیشرفت‌های ویرایش ویدیو، استفاده از هوش مصنوعی برای تثبیت کلیپ‌ها و کاهش نویز در آن‌ها نیز وجود دارد قبلا ذکر شده. این پیشرفت‌های هوش مصنوعی به وضوح یکی از نقاط کلیدی فروش سری گلکسی S24 خواهد بود.

هوش مصنوعی در همه چیز

همانطور که اشاره کردیم، اگر یک گوشی اخیر گوگل پیکسل دارید، می توانید این کار را انجام دهید انواع ترفندهای مجهز به هوش مصنوعی در Google Photos، از جمله پاک کردن کامل سوژه‌ها از عکس و جابجایی افراد و اشیاء در عکس.

و مطمئناً فرار از هوش مصنوعی در سال گذشته یا بیشتر از ظهور آن بسیار سخت بوده است ChatGPT و گوگل باردبه دستگاه های سخت افزاری با مفهوم بالا مانند خرگوش r1 که اخیراً در CES 2024 در لاس وگاس

سامسونگ نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد و چنین بوده است نشانه های متعدد این شرکت قصد دارد در مورد گلکسی ۲۴ با هوش مصنوعی همکاری کند – نه فقط با ابزارهای ویرایش عکس، بلکه با ویژگی‌های دیگری مانند ترجمه بلادرنگ در تماس‌ها.

یکی دیگر از ویژگی های بالقوه که به بیرون درز کرده است یک صفحه کلید روی صفحه با هوش مصنوعی است که می تواند به شما کمک کند لحن یا سبک متن خود را با چند ضربه تغییر دهید. تا چند روز دیگر، باید تمام اعلامیه های رسمی سامسونگ را دریافت کنیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/new-samsung-galaxy-s24-leak-teases-its-ai-photo-editing-magic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *